15 תואר ראשון תוכניות ב מלזיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב מלזיה for 2024Filter
    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקולטה לרוקחות ומדעי הבריאות UniKL RCMP מציעה השכלה פרמצבטית בתואר ראשון ברוקחות (הצטיינות) שהיא מתקדמת, עכשווית, צופה פני עתיד וניתנת להשוואה לתוכניות התרופות המוצעות במדינות מתקדמות. משך התכנית יהיה ארבע (4) שנים.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו לתואר ראשון במדעי האחיות (הצטיינות) תכין את הבוגר עם הידע והמיומנויות לספק גישה הוליסטית למקצוע האחיות. התוכנית מקדמת, מרחיבה ומאמתת ידע מדעי ופרקטיקה מבוססת ראיות באמצעות סיעוד ומחקר בין-תחומי.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית זו לתואר ראשון במדע ביו-רפואי (Hons) נועדה לעקוב אחר הצרכים ההולכים וגדלים של עובדים מאומנים היטב בתעשיית הבריאות. מסלול לימודים זה נבנה כדי להקנות ידע תיאורטי טוב מיסודות המדע הביולוגי ועד להיבטי החשיבה הביקורתית ולהתמזג יחד עם יישומי המעבדה העדכניים ביותר כמו גם הטכניקות. התוכנית תיתן מענה לצורכי הקהילה בכלל, עם משאבי אנוש מיומנים מיוחדים המצוידים בידע של תיאוריה והיבטים מעשיים במקביל להתפתחות ארצנו ולמספר ההולך וגדל של אזרחי מלזיה.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית UniKL לתואר ראשון ברפואה ותואר ראשון בכירורגיה (MBBS) היא תכנית חמש (5) שנים הנערכת בקמפוס UniKL RCMP באיפו, פרק. הוא נלמד על ידי סגל אקדמי במשרה מלאה המביאים איתם ניסיון של שנים בתחום הרפואה. הם מתווספים על ידי קלינאים בכירים ומומחים מבית החולים ראג'ה פרמאיסורי ביינון, איפו ובתי חולים אחרים בפראק, אשר נלהבים באותה מידה לחלוק את הידע והניסיון הרב שלהם עם הסטודנטים.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון של סיעוד היא תוכנית 4 שנים במשרה מלאה, אשר מכין סטודנט להיות אחות מוסמכת, מוסמך להתאמן במגוון של הגדרות או במגזר הציבורי או הפרטי מגזרים. לאחר סיום לימודיה לתואר ראשון בסיעוד, הבוגרת יכולה לבחור לעבוד כאחות מוסמכת או להמשיך בתעודה מתקדמת או לכתוב התמחות בסיסית בתחום הלידה, אורתופדיה, סיעוד קפדני, סיעוד בכליות, סיעוד פריאופרטיבי, סיעוד קהילתי, סיעוד גרונטולוגי ועוד. . בוגרי בית הספר יכולים גם לבחור להמשיך את לימודיהם במכללה ובדוקטורט.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית רפואת שיניים של IMU מספקת מבחר של 2 מסלולים לסטודנטים. המסלול הראשון מיושם במשותף על ידי IMU, מלזיה, בשיתוף עם האוניברסיטאות השותפות דוברי אנגלית בחו"ל, עם סטודנטים ההוצאות השלב הראשון במלזיה והשנים המאוחרות באחת האוניברסיטאות השותפות שלנו. בסיום מוצלח, הסטודנטים יקבלו את התואר מהאוניברסיטה השותפה בהתאמה. המסלול השני הוא לסטודנטים לבלות את כל 5 שנים של תוכנית לתואר ראשון ב IMU ולקבל את תואר ראשון של כירורגיה דנטלית (BDS) תואר מ IMU.

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    IMU היא מלזיה הראשונה והמקובעת ביותר של אוניברסיטה פרטית לבריאות עם למעלה מ -26 שנים של מוקד ייעודי בתחום הבריאות. IMU השיגה את SETARA-2017 מעמד 6 מעמד (מצטיינים) תחת הקטגוריה בוגרת אוניברסיטת. ב IMU, יש לך את האפשרות ללמוד את הראשון שנתיים וחצי של התואר ב IMU ולהעביר את אחת האוניברסיטאות השותפות שלה באוסטרליה, בריטניה, אירלנד או קנדה להשלמת התוכנית הרפואית. שותפויות בינלאומיות אלה מעידות על כך שתכנית הלימודים של IMU פותחה כדי לעמוד בסטנדרטים הבינלאומיים הגבוהים של האוניברסיטאות. לסטודנטים הלומדים רפואה ב- IMU יש גם אפשרות להשלים את התואר כולו ב- IMU. לימודי רפואה ב- IMU יספקו לכם גם Pathway ועבודה בארצות הברית עם שילוב שלב USMAE 1 קורס הכנה לתוכנית הלימודים הרפואית של IMU בסמסטרים 1 עד 5. עם זאת, הבוגרים שלנו יש הכנה מוקדמת והם המוסמכת לשבת לבחינה של USMLE שלב 1, אשר מגלה נתיב לקראת ההזדמנויות בארה"ב תושבות.

    • Malacca, מלזיה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חמש שנים של תואר ראשון של ניתוח כירורגיה (BDS) התוכנית נעשית בקניפוס Manipal, הודו עבור שלב I ו Melaka הקמפוס, מלזיה עבור שלב II. המאמץ הוא השתקפות אמיתית של חזון מניפאל בטיפוח תלמידים בעלי אישיות מתנשאת ולחזק את החינוך המבוסס על ערכים של מניפול.

    • Shah Alam, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    רפואי מעבדה המדע (MLS) תכנית מספקת הזדמנות לחינוך והכשרה בכל התחומים העיקריים של רפואה

    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תואר זה מצייד אותך לעבודה בכל בית מרקחת הגדרה, מן השירות בבית החולים הקהילה בפועל לתעשיית התרופות. כמומחים בתחום הרפואה, הרוקחים לוקחים על עצמם תפקידים חשובים יותר ויותר וחבר מכריע בצוות הבריאות המשולב.

    • Batu Pahat, מלזיה
    • Kuala Lumpur, מלזיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכניות למדעי בריאות שלנו מסייעת להכין אותך לקחת את התפקידים אלה. אנחנו מכסים טווח בתכנית הלימודים שלנו, הכולל שירותי טיפול ותמיכת מטופל לאבחון, טכניים, טיפוליים וישירים.

    • Nilai, מלזיה

    אנגלית

    פיזיותרפיה הוא מקצוע מבוסס מדע ועוזר לאנשים שנפגעו מפציעה, מחלה או מוגבלות באמצעות תנועה, פעילות גופנית, טיפול ידני ועצות כדי לאפשר לאנשים להישאר עצמאיים זמן רב ככל האפשר. פיזיותרפיה היא מקצוע רפואי מבוסס תואר וקריירה מתגמלת בעבודה בבתי חולים ציבוריים ופרטיים, במרכזי בריאות, מרפאות לרפואה ספורטיבית, בתי חולים ליולדות, מרכזי שיקום, מתקני טיפוח לגילאים ופרקטיקות פרטיות, כמו גם בקידום בריאות, חינוך, ניהול ומחקר.

    • George Town, מלזיה

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לפסיכולוגיה DISTED מציע את התואר הראשון בפסיכולוגיה (Hons) בשיתוף אוניברסיטת HELP, חלוצה בלימודי פסיכולוגיה בקרב מוסדות פרטיים במלזיה. תכנית הפסיכולוגיה שלה היא אחת התוכניות הגדולות והמבוססות על לימודי פסיכולוגיה לתואר ראשון באסיה.

    • Skudai, מלזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    יישום הטכניקות ההנדסיות במדעי הביו-רפואה הולך ומתרחב. כיום, עם המורכבות ההולכת וגדלה של הטכנולוגיה הרפואית, יש ביקוש גדל והולך עבור אנשי מקצוע טכניים שיכולים לקשר בין תחומי הביו-רפואי וההנדסה.

    • Malacca, מלזיה

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    שלב I (קמפוס מאניפל, הודו) 2.5 שנים של מחקרים פרה-קליניים