5 תואר ראשון תוכניות ב אינדונזיה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב אינדונזיה for 2024Filter
    • Banda Aceh, אינדונזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית, אינדונזית

    הפקולטה לרפואה הוקמה ב -1 באפריל 1982 בהתבסס על תואר נשיא הרפובליקה של אינדונזיה מס '. 16/1982 על מנת למלא את הצורך של אגודת אסיה בהקמת מוסד רפואי. הפקולטה לרפואה, עם הסמכה A, הפכה לאחת הפקולטות האהובות ביותר, כפי שנראה מהצטברות מספר הסטודנטים בכל שנת לימודים.

    • Jakarta, אינדונזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Banda Aceh, אינדונזיה

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית, אינדונזית

    הפקולטה לרפואה וטרינרית של Universitas Syiah Kuala (FVM-USK), בנדה אצ'ה. אינדונזיה היא אחת הפקולטות הוותיקות ביותר באוניברסיטה זו. FVM-USK הוקמה ב-17 באוקטובר 1960, וכבר ממלאת תפקיד חשוב בשיפור הכשירות של משאבי אנוש מקצועיים ובעלי כישורים אנליטיים חזקים בתחומי בריאות בעלי חיים, זואונוזות ובטיחות מזון ממקור בעלי חיים. האסטרטגיה להשגת יעדים אלו מתוארת בחזון של FVM-USK: "להיות חדשני, עצמאי ומוביל ביישום שלושת עמודי התווך של ההשכלה הגבוהה (Tri Dharma Perguruan Tinggi) עם משאבי אנוש אמינים בפיתוח ויישום טכנולוגיה וטרינרית ב- ברמה בינלאומית עד 2030". FVM-USK ניתנת השכלה הן לתכנית לימודי וטרינריה לתואר ראשון (BVM-SP) והן לתכנית מקצועית ללימודי רפואה וטרינרית (PPVM-SP). שתי תכניות הלימודים הוסמכו בקטגוריית "מצוין" על ידי המוסד הלאומי להסמכה להשכלה גבוהה במדעי הרפואה (LAMPTKes). בשתי תכניות הלימוד הללו, יש לנו מספר של 900 תלמידים המגיעים ממקומות רבים באינדונזיה, עם רקע ותרבות שונים.

    • Jakarta, אינדונזיה

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Yogyakarta, אינדונזיה

    זמן מלא

    11 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הפקולטה לרפואה, בריאות הציבור Universitas Gadjah Mada (FK-KMK UGM), שהוקמה ב -5 במרץ 1946, צמחה והתפתחה במהירות במהלך השנים. FK-KMK UGM מיצב עצמה להיות אוניברסיטה מובילה באינדונזיה, אסיה ובעולם. אלפי בוגרים סיימו את לימודיהם וצבעו את תחום הבריאות באינדונזיה ובכל רחבי העולם. ממוקם בקמפוס עם אקלים טרופי, אווירה נחמדה ומסופק עם מתקנים שונים התומכים בחינוך, מחקר ושירות קהילתי. החזון של בית הספר לרפואה הוא להיות תכנית חינוך רפואי לאומית מעולה שהיא חדשנית, סטנדרטית גלובלית, ועליונה, כמו גם לשרת את האינטרסים של האומה והאנושות עם תמיכה במשאבי אנוש מקצועיים. שלבי למידה בתכנית לימודים לתואר ראשון של FK-KMK UGM כוללת 3. 5 שנות שלב לתואר ראשון, שנתיים שלב מקצועי ושנת התמחות.