3 תואר ראשון תוכניות ב Bathurst, אוסטרליה for 2024

תואר ראשון תוכניות ב Bathurst, אוסטרליה for 2024Filter
    • Bathurst, אוסטרליה
    • Port Macquarie, אוסטרליה
    • + 1 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מדע הקרינה הרפואית הוא תחום מגוון, מאתגר ומתקדם המשלב מדע, בריאות ואנטומיה / פיזיולוגיה. התואר הראשון במדעי קרינה רפואית מאוניברסיטת Charles Sturt University מציע לך את הידע התיאורטי ואת הכישורים המקצועיים להתאמן כמדען קרינה רפואי מוסמך. תואר זה, שנלמד על ידי אנשי מקצוע מתעשייה, הוא בעל אחוזי הצלחה גבוהים בתעסוקה בענף. אתה יכול גם לבחור להתמחות באחד משלושה תחומים: רפואה גרעינית והדמיה מולקולרית, רדיוגרפיה אבחנתית או הקרנות. תירשם ישירות להתמחות שלך, אך תבנה בסיס חזק של ידע ליבה בשנה הראשונה שלך.

    • Bathurst, אוסטרליה
    • Port Macquarie, אוסטרליה

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    האם אתה נלהב לעזור לאנשים בזמן הצורך שלהם? האם אתה משגשג בלחץ? אם כן, התואר הראשון בפרמדיקה מאוניברסיטת Charles Sturt University יכול להיות בשבילך. כמגיב בקו ראשון בנסיבות הקריטיות ביותר, תחווה קריירה דינאמית ומתגמלת ביותר שעושה הבדל עמוק בחיי אנשים. קורס זה הוא אחד מכמה תארים פרמדיקליים ייעודיים בניו סאות 'ויילס הנושאים הסמכה מלאה מול סוכנות הרגולציה של רופאי הבריאות האוסטרלית ולוח הפרמדיקים של אוסטרליה. זה יכול לקחת אותך מאוסטרליה המרוחקת אל לב לונדון, ומקומות רבים בין לבין.

    • Albury, אוסטרליה
    • Bathurst, אוסטרליה
    • + 2 more

    זמן מלא, משרה חלקית

    3 שנים

    מְעוּרבָּב, למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    תואר ראשון בסיעוד מאוניברסיטת Charles Sturt University הוביל את הדרך לאחיות במשך למעלה משלושים שנה. הסטודנטים שלנו לתארים מתקדמים הם חלק ממסורת הסיעוד החזקה והגאה של האוניברסיטה, ומצטרפים לשורותיהם של בוגרי Charles Sturt University ברחבי אוסטרליה, הידועים בזכות עמידותם, הרבגוניות וההסתגלות שלהם. כדי להבטיח שאתה בוגר מוכן בתעשייה ומוכן לתפקידך כאחות מוסמכת, למד את התואר הראשון בסיעוד בצ'רלס סטורט. אתה יכול ללמוד תואר סיעודי זה לתואר ראשון במשרה מלאה או חלקית; ובקמפוס, באופן מקוון או שילוב של שניהם.