66 תעודה במדעים תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תעודה במדעים תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Philadelphia, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית מדע למקצועות הבריאות מיועדת לסטודנטים המתכננים להעביר ולהמשיך את לימודיהם בתחום בריאות או טרום רפואי של בעלות הברית במוסד אחר.

    • Plymouth, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית לטכנולוגיה רדיולוגית, המוסמכת על ידי ועדת הביקורת המשותפת לחינוך בטכנולוגיה רדיולוגית (JRCERT), נועדה להכין את התלמידים לתפקד כטכנולוגים רדיולוגים מוסמכים. התלמידים יקבלו ידע והבנה של השימושים האבחוניים של קרני רנטגן, כמו גם את המיומנויות הטכניות לשימוש בציוד רנטגן הן במעבדה והן במסגרות קליניות. הקורסים פותחו כדי לאפשר לסטודנטים להפעיל ציוד רנטגן, לסייע באבחון מחלות ולשמור על אתיקה רפואית נכונה. התלמידים ילמדו את אופי הקרינה, עקרונות החשמל, מבנה מכשירי רנטגן ותפעול מחלקת רנטגן קלינית.

    • Lewiston, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התואר עמית למדעים במדעי הרנטגן הוא תכנית לימודים של שלוש שנים. השנה הראשונה של הקורסים הקדם-מקצועיים כוללת קורסי ליבה של חינוך כללי וקורסי תמיכה. קורסים מקצועיים כוללים לימוד ותרגול ביישום קליני של פרוצדורות רדיוגרפיות למטרות הדמיה של כל חלקי גוף האדם לצורך אבחון רפואי. התרגול יהיה בבתי חולים קהילתיים ובמרפאות. בוגרי התוכנית זכאים להשלים את בחינת ההסמכה המנוהלת על ידי הרישום האמריקאי לטכנולוגיות רדיולוגיות (ARRT).

    • Adrian, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מועמדים לתכנית הקדם וטרינרית רשאים להתמחות בכל מקצוע ברמת התואר הראשון. מכיוון שקורסי הקבלה נדרשים להיות כבדים במדעים, רוב הסטודנטים בסיינה הייטס שואפים ללמוד למקצועות אלו במגמות ביולוגיה.

    • Oakland, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית הלימודים בסיעוד מקצועי נועדה להכין את התלמידים לתרגול טיפול מושכל ליד המיטה, לסייע בשיקום חולים ומניעת מחלות ולהכשיר את התלמידים לתפקידם בקהילה כאזרחים תורמים, על פי עקרונות היסוד. של בריאות וסיעוד. תכנית הלימודים בסיעוד מקצועי מוסמכת על ידי מועצת קליפורניה לבוחני אחות מקצועית וטכנאים פסיכיאטריים. בוגרי תוכנית זו זכאים להגיש בקשה לבחינה של מדינת קליפורניה כדי להפוך לאחות מקצועית מוסמכת (LVN).

    • Riverside, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    בית הספר לאחיות הוא מרכיב חיוני של Riverside City College ( RCC ) ומחבק את הייעוד, הערכים והמסורות של המחוז RCC ושל המכללה כאחד. בית הספר לסיעוד מכין ספקי בריאות סיעודיים איכותיים תוך שימוש בגישה ממוקדת סטודנטים באמצעות מצוינות בהוראה בסביבה מתאימה ללמידה. התוכנית לסיעוד מקצועי (VN) מכשירה אנשים לספק טיפול סיעודי כללי בהנחיית אחות מוסמכת, רופא או רופא שיניים, לרבות שיתוף הפעולה עם אנשי מקצוע וצרכנים אחרים במתן שירותי בריאות הוליסטיים.

    • Detroit, ארצות הברית

    זמן מלא

    1 שָׁנָה

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    התכנית הקדם-בית מרקחת - עמיתית למדע מכינה סטודנטים המעוניינים להפוך לרוקחים להעברה למוסד בן 4 שנים. הקורסים המתוארים בתוכנית הלימודים נבחרו בקפידה תוך שימוש בתנאי הקבלה הבסיסיים למספר תכניות בית מרקחת כמדריך.

    • Glendale, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    בסיום תוכנית זו התלמידים יוכלו לזהות מבנים אנטומיים ולתאר את תפקודן של מערכות חשובות בגוף האדם ולהיות מוכנים היטב לקורסים במקצועות מדעי הבריאות. גוף האדם והיו מוכנים היטב לקורסים במקצועות מדעי הבריאות. יש להשלים את כל הקורסים המשמשים להשלמת התואר השני לתואר עמית לאמנויות בציון "C" או יותר.

    • Madison, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תכנית EMS המכללה הקהילתית צפון פלורידה מציעה את השיעורים והדרכה שאתה צריך כדי להתחיל קריירה מתגמלת בתחום EMS. אנו משתמשים מדינה- of-the-art טכנולוגית סימולצית in-the-שדה הזדמנויות הכשרה.

    • Champaign, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Kinesiology ב Parkland College מציעה מספר התמחויות העברה Pathways הסמכה. מסלול הקורס לתכנית הוא מבוא לקינסיולוגיה (KIN 160), אשר בוחן את ריבוי העבודות הנמצאות מתחת למטריית הקינסיולוגיה; להשתמש בו כדי לקבל החלטה משכילה על חלום העבודה שלך ולתכנן coursework שלך אז אתה מוסמך להשיג את זה.

    • Los Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    בקמפוס

    אנגלית

    מטרת תכנית הסיעוד היא לחנך את התלמידים לתפקידי סיעוד רשומים בקומת כניסה במגוון רחב של הגדרות בריאות רב תרבותיות בקהילה.

    • Pineville, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה של Louisiana Christian University תוכנית עוזרי הפיזיותרפיסט היא לספק סביבה והזדמנות שבה שלושת המרכיבים של תוכנית הלימודים של PTA שזורים לתוך שטיח המייצג את הקריירה של PTA.

    • Salem, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    למידה מרחוק, בקמפוס

    אנגלית

    עם השותף שלנו למדע בסיעוד, נוכל להכין אותך לקריירה שאכפת לה באמת, כזו שעושה שינוי יומיומי בחייהם של אנשים. המטרה שלנו היא ללמד אותך איך להיות אחות מוסמכת על ידי התמקדות לא רק במיומנויות, נהלים וטכניקות סיעוד, אלא גם בפתרון בעיות, חשיבה ותקשורת. בית הספר לאחיות שלנו ממוקם בקמפוס היפה שלנו בסאלם, מערב וירג'יניה, ומציע תוכנית של 22 חודשים למי שרוצה להתכונן במהירות וביעילות להיכנס לתחום הבריאות.

    • Livonia, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית להעברת קדם רוקחות מיועדת לסטודנטים המעוניינים בתואר ניתן להעברה המספק תכנים מדעיים מתאימים וכישורים שיסייעו להם בהמשך לימודים בתחום הרוקחות. התלמידים יכירו את התפקידים, הזדמנויות העבודה וחלק מהנושאים העכשוויים והחשובים בתחום הרוקחות.