93 תואר בלימודי תעודה תוכניות ב ארצות הברית for 2024

תואר בלימודי תעודה תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Philadelphia, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה של תוכנית Delaware County Community College Associate Degree Nursing היא לקדם תחושת חקירה ולמידה לכל החיים ולספק חינוך לתלמידים המחויבים לערכי הליבה של התוכנית ויכולים להשיג מיומנויות חיוניות לתרגול סיעוד בטוח ואפקטיבי במגוון מסגרות בריאות.

    • Port Angeles, ארצות הברית

    זמן מלא

    9 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    הוועדה לאבטחת איכות סיעוד של מדינת וושינגטון מאשרת את תוכנית האחיות, והתוכנית מוסמכת על ידי הליגה הלאומית לנציבות סיעוד להסמכת חינוך לסיעוד. סטודנטים המסיימים את התכנית לתואר עמית לשנתיים זכאים לגשת לבחינות מועצות לאומיות לאחיות מוסמכות. תכנית הלימודים מספקת בסיס חזק במדעי החברה והשימושיים והבנה של היסודות של טיפול בחולים במגוון מסגרות. במהלך התוכנית, הסטודנטים משלבים ניסיון בטיפול בחולים בבתי חולים לטיפול אקוטי, במתקנים סיעודיים ובסוכנויות קהילתיות. סיום מוצלח של תוכנית זו מוביל לעמית בסיעוד, הסכם העברה ישירה/תוכנית קשורה מרכזית (DTA/MRP). סטודנטים עם תואר זה צריכים רק להשלים קורסים ברמה בכירה באוניברסיטאות נבחרות במדינת וושינגטון כדי להשיג תואר ראשון במדעים בסיעוד. תוכנית האחיות מוסמכת על ידי הליגה הלאומית לנציבות סיעוד להסמכה לחינוך סיעודי (NLN CNEA, The Watergate, 2600 Virginia Ave, NW, 8th Floor, Washington, DC 20037).

    • Kenosha, ארצות הברית
    • Walworth, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    Gateway Technical College ' Gateway Technical College של סיעוד תוכנית עמית הוא מוכר על ידי ועדת Accrediting לחינוך סיעוד וכולל הוראה בכיתה חוויות קליניות בפיקוח בבתי חולים מקומיים מתקני בריאות אחרים. התוכנית תואר מוצע בקנושה ו ברלינגטון קמפוסים אבל התלמידים יכולים גם לקחת שיעורים באינטרנט. הקורסים כוללים אנטומיה, פיזיולוגיה, מיקרוביולוגיה, כימיה, תזונה, פסיכולוגיה ומדעי התנהגות אחרים.

    • Dubuque, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    סטודנטים במכללת Loras College יכולים להתחיל את דרכם האקדמית במסגרת תכנית האחיות 3+2. לסטודנטים של לוראס המעוניינים בתחום הבריאות תהיה כעת הזדמנות להמשיך לתואר סיעודי תוך השלמת התואר הראשון של לוראס. עם השלמת התוכנית בהצלחה, הסטודנטים מקבלים את התואר הראשון באמנויות או התואר הראשון במדעים Loras College ותואר האחיות שלהם מ- NICC.

    • Appleton, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    מהיסודות ועד הנהלים והטכנולוגיה העדכניים ביותר, תואר זה מכין אותך לקריירה כאחות מוסמכת. תלמדו להעניק טיפול לאנשים מכל הגילאים עם בעיות פיזיות ונפשיות נפוצות. הכשרת ההייטק שלך כוללת הרבה ניסיון מעשי עם מגוון רחב של מיומנויות קליניות, הערכות בריאות ומתן תרופות. בנוסף לדגש משמעותי על טיפול בחולים, תלמדו גם על סיווגי תרופות והשפעתם על הגוף וכן על קידום אורח חיים בריא.

    • San Jose, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    מְעוּרבָּב, בקמפוס

    אנגלית

    האם אי פעם עצרת לעזור בתאונה והרגשת לגמרי לא מוכנה? כאשר בן משפחה חולה קשה או נפצע, האם תדע מה לעשות במהלך אותן דקות לפני הגעת שירותי 911? חשבת על קריירה בתחום הבריאות? האם אתה רוצה לדעת אם יש לך את מה שנדרש כדי להיות אחות, עוזרת רופא או רופא? הקורסים למדעי הבריאות ב-SJCC יכולים לתת מענה לכל השאלות הללו.

    • Hesston, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    רפואה קדם וטרינרית היא תחום קריירה הדורש תארים מעבר לתואר ראשון של ארבע שנים. המגמה הקדם-רוקחת מורכבת מהקורסים הבסיסיים הנדרשים לתואר ראשון במרדף אחר תארים מתקדמים יותר.

    • Provo, ארצות הברית

    זמן מלא

    121 שעה (ות

    בקמפוס

    אנגלית

    אם אתה עוזר פיזיותרפיסט שהוא מוכן לקחת את הקריירה שלך לרמה הבאה, פיזי פסיכיאטר עוזר הראשון של פרובו המכללה למדע התואר עשוי להיות מתאים לך. עוצב עבור עוזרי פיזיותרפיסט, תכנית השלמת התואר הראשון באינטרנט מרחיבה את בסיס הידע וכישורים קליניים שנרכשו בתכנית וכעד הורים. חשוב מכל, יהיה לך ...

    • Española, ארצות הברית

    זמן מלא

    5 סמסטרים

    בקמפוס

    אנגלית

    עם תכנית הלימודים החדשים שלנו יעיל ADN, תלמידים יכולים להשלים את התכנית בחמישה סמסטרים ולהיות מוכן לקריירה ברמת כניסה בבתי חולים, ארגוני בריאות בבית, מתקני טיפול לטווח ארוך, משרדים של הרופא פרטי ועוד.

    • Fort Myers, ארצות הברית
    • Port Charlotte, ארצות הברית
    • + 1 more

    זמן מלא

    88 שבועות

    בקמפוס

    אנגלית

    האם יש לך מה שנדרש כדי לעבוד בסביבה מלא לחץ שדורשת תשומת לב גם לפרטים הקטנים ביותר? בתכנית טכנאי כירורגי שלנו, אתה יכול להכין לעבודה בצוות הצלת חיים כטכנאי ניתוח בהגדרה מהירה, מאתגרת, כגון בית חולים, מרכז רפואי או למרכז כירורגים. בתכנית זו, אתה יכול להכין להפוך טק מוסמך, ברמת כניסה כירורגית בקוגניטיבית ...

    • Andalusia, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    סיעוד הוא קריירה מקצועית הדורשת מיומנויות חשיבה ביקורתיות. תחום הסיעוד יכול לספק תגמולים רגשיים ויתרונות מקצועיים. היום אחיות צפויות לשמור על גישה אכפתיות וחמלה בעת ההפעלה במצבים מצילי חיים מורכבים.

    • Palm Desert, ארצות הברית

    זמן מלא

    2 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    קינסיולוגיה היא חקר התנועה בהתייחסות לפעילות גופנית, בריאות, מניעת מחלות, פעילות גופנית וספורט. מגמות הקינסיולוגיה מבוססות על גוף ידע בין-תחומי המקיף את מדעי הביולוגיה, הפסיכולוגיה, הפיזיקה והחברה. הם משתמשים בידע הזה כדי להבין כיצד הגוף האנושי מגיב לתנועה, לפעילות גופנית, לאימונים ולכושר הכללי. הזדמנויות תעסוקה כוללות שירותי בריאות, אימון, שיפוט ספורט, אימון אתלטי וחינוך. תואר ראשון בקינסיולוגיה יכול לשמש כבסיס לפיזיותרפיה, ריפוי בעיסוק או בית ספר לרפואה.

    • Toledo, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    2 שנים

    מְעוּרבָּב

    אנגלית

    האם אתה אדם בעל חשיבה אנליטית? אתה יכול להפוך את הכישרון שלך לארגון לקריירה רפואית מתגמלת. Davis College מכינות אותך לעתיד מרגש במגוון של סביבות רפואיות מעניינות.

    • West Palm Beach, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ניהול הרוקחות במכללת Burnett International College נועדה להכין סטודנטים לעבודה כטכנאי או רכז בתי מרקחת בכירים או מובילים, מנהל בתי מרקחת או מפקח / חניך טכנאי בתי מרקחת בבתי חולים, בתי חולים סיעודיים, חנויות תרופות פרטיות או ציבוריות, מתקני ייצור תרופות ובתי תרופות סיטונאיים. התלמידים מלמדים כיצד לזהות ולהבין את המינוח התרופתי, צורות המינון, דרכי הניהול, וקיצורים המשמשים בבתי מרקחת. בנוסף, התלמידים מלמדים כיצד לזהות תרופות לפי שמותיהם המסחריים והכלליים, כמו גם להבין פרמקולוגיה בסיסית. בוגרי התוכנית יצוידו היטב במיומנויות החשיבה הביקורתית, הידע והתקשורת הדרושים בכדי להיכנס לענף הבריאות ולהצליח בתחום זה. תוכנית זו מציעה רצף של קורסים הכוללים, אך אינם מוגבלים, מינוחים רפואיים, תרכובות תרופות, טכניקות סטריליות, הכנת IV, הכנת הזמנות רכש, קבלת ובדיקת חומרים מתכלים, הדפסת תוויות, הקלדת תוויות מרשם, העברת תרופות, רשומות בקרה , עיבוד נתונים, יישום מחשב, כישורי יחסי אנוש ובריאות ובטיחות.

    • Rochester, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    התוכנית הטכנולוגית הקלינית לנוירופיזיולוגיה בקליניקת מאיו מציעה את הכשרות הטכנולוגיות הנוירודיאגנוסטיות והפוליסומנוגרפיות המוסמכות ביותר באזור. תלמד על תפקוד והפרעות של מערכת העצבים ועל העקרונות והיישומים המעשיים של בדיקות נוירו-דיאגנוסטיות ופוליסומנוגרפיות.