תואר שני בניהול ובניהול בריאות

כללי

קרא עוד על תכנית זו באתר האינטרנט של מוסד הלימודים

תיאור התכנית

ללמוד את יחידת ניהול תברואתי מקוון עם UNIR

תואר שני ראשון בתחום ניהול תברואתי באינטרנט עם גישה מעשית לניהול הבריאות עם אנשי מקצוע מוכרים ביותר בענף . לא רק בוגרי, בוגרים ואנשי מקצוע של ענף הבריאות, אלא גם לתחומי ידע אחרים שרוצים ללמוד את הטכניקות והנהלים של תכנון וניהול בריאות.

עם זה הרשמי של המורה תוכל:

  • לדעת את מודלים ומערכות הבריאות , החקיקה שלהם ואת יחסי לניהול כוח אדם.
  • לפרש את האינדיקטורים של שירותי הבריאות ולנתח פרופילים וכישורים של צוות הניהול של היחידות, השירותים ומרכזי הבריאות.
  • תכנון מודל ניהול בית חולים ליחידה או למרכז בריאות.
  • יש הכשרה בר-קיימא בתעסוקה הציבורית לעסקים ולשלב אותו עם פעילות העבודה שלך.
  • להכשיר אתכם לאנשי המקצוע הרלוונטיים ביותר בתחום ניהול הבריאות.


מידע כללי

  • קרדיטים: 60 ECTS
  • משך: 1 שנה
  • מתודולוגיה: 100% באינטרנט
  • בחינות: נוכחות בסוף כל סמסטר


תכנית לימודים

סמסטר ראשון

  • מושגים כלליים של ניהול הבריאות
  • הערכה כלכלית
  • מנהיגות וניהול אנשים
  • תכנון בריאות
  • משפט בריאות

כהונה שנייה

  • ניהול קליני
  • מערכות מידע לניהול קליני
  • פרויקט גמר

מתודולוגיה

שיטת המחקר של UNIR היא גמישה, מותאמת אישית ויעילה. המתודולוגיה מבוססת על שיעורים מקוונים חי ומורה אישי להציע את האימון הטוב ביותר.

המודל הפדגוגי של UNIR הוא יעיל משום שהוא מבוסס על מתודולוגיה מקוונת לגמרי, כך שכל תלמיד יכול ללמוד בקצב שלהם:

  • Live שיעורים מקוונים: יש שיעורים מתוזמנים כל יום בשבוע בבוקר ואחר הצהריים, כך שתוכל להשתתף בכיתה כאשר הוא הטוב ביותר עבורך.
  • שיעורים מקוונים נדחים: אם אתה לא יכול להשתתף בכיתה או נשארת עם שאלות, אתה יכול לגשת כל הכיתות שלך נדחים. אתה יכול לראות אותם בכל עת שתרצה פעמים רבות ככל שאתה צריך.
  • מורה אישי: ביום הראשון תקבלו מורה אישי. אתה תהיה במגע איתו בטלפון ובדוא"ל. הוא יתמוך בך ביום שלך ויפתור את כל הספקות שעלולים להתעורר.
  • קמפוס וירטואלי: כל מה שאתה צריך ללמוד ב UNIR הוא בקמפוס: שיעורים, מורים, חברים לכיתה, הספרייה, משאבי הוראה, לוחות זמנים, צ'אט, פורומים ועוד.
  • משאבי הוראה: תהיה לך גישה למשאבי למידה שונים כדי להשלים את ההדרכה שלך: קריאות משלימות, דיאגרמות עם רעיונות מרכזיים, מבחן הערכה עצמית וכו '.


הערכת מערכת

כדי לדעת את רמת ההישג של המטרות הכלליות והיעודיות המוגדרות באדון יש צורך להעריך את הכישורים שנרכשו במהלך המחקר של אותו.

הערכת הלמידה מתבצעת תוך לקיחה בחשבון את ההסמכה המתקבלת בנקודות הבאות:

  • הערכה מתמשכת (מבחני הערכה, השתתפות / מעורבות של התלמיד בפורומים, דיונים ואמצעים משותפים אחרים ופתרון מקרים מעשיים).
  • בדיקה סופית פנים אל פנים. או בדיקה פנים אל פנים בדיקה.
  • פרויקט גמר.
  • התוכן משלים באמצעות מילונים מקוונים של מונחים הקשורים ליחידות ההוראה ותיעוד משלים.

הפלטפורמה שלנו מאפשרת גם הורדה של אודיו ווידאו.


הזדמנויות קריירה

  • ראש תחום תכנון שירותי בריאות
  • ראש ארגון מרכזים רפואיים
  • מנהל מרכז סיוע
  • מנהל מכון הבריאות
  • מנהל המכון הסוציולוגי
  • ראש היחידה הקלינית


פרופיל בוגר

  • יכולת לתאר, להשוות ולפרש מאפיינים ונתוני ביצועים של מערכות הבריאות השונות.
  • לדעת ולדעת כיצד ליישם ולפרש את הזכות לבריאות כדי לקשר בין פרקטיקה קלינית הן ברמה של אחריות מקצועית וחברתית, כמו גם את ההיבטים האתיים הקשורים בבריאות.
  • לדעת ולדעת כיצד ליישם גישות הסמכה סניטריים סוגים שונים של מרכזי בריאות.
  • ליישם את מושגים חיוניים ושיטות של תכנון, ארגון והכיוון האסטרטגי של מוסדות הבריאות.
  • להבין ולדעת כיצד ליישם את המושגים הבסיסיים של טכניקות ומכשירים של הערכה כלכלית, כי הם מיושמים במערכות בריאות ומרכזים.
  • להבין ולבצע ניתוח כלכלי של תפקודם של מוסדות הבריאות והתנהגותם הכלכלית של הסוכנים המתערבים במערכות הבריאות הציבוריות והפרטיות.
  • להבין, לפרש, לשדר וליישם נורמות רגולטוריות של פעילויות ותפקידים של אנשי מקצוע בתחום הבריאות ביחס לניהול הקליני בהתאם למסגרת המשפטית של מערכת הבריאות הספרדית.
  • להבין וליישם טכניקות, סגנונות ושיטות להגדיר, להוביל ולהוביל מדיניות כוח אדם במוסדות בריאות ומרכזי בריאות.
  • לדעת, ליישם ולדעת כיצד להעריך את התועלת בהקשר הקליני של כלי הניהול וניהול שונים כי ניתן ליישם את ההקשר של הנוהג הרפואי.
  • לדעת, ליישם ולהוביל מערכות בטיחות איכות המטופל, להחיל על ההקשר של יחידות ניהול בריאות קליני.
  • לפתח יכולות מתודולוגיות ואינסטרומנטליות כדי להשתמש נכון במערכות מידע בריאות שונות בהנהלת וניהול החולים החלטות של יחידות קליניות.
  • לפתח יכולות מתודולוגיות ויכולות אינסטרומנטליות במחקר אפידמיולוגי והערכה של מרכזים, שירותים, טכנולוגיות ותוכניות בריאות.
  • לפתח את היכולת להעריך את שירותי הבריאות השונים.
  • להבין, לפרש וליישם כראוי את הכלים המתאימים ביותר בכל הקשר עבור הערכה וקבלת החלטות קליניות.
  • עיצוב ותהליכי שיפור, חדשנות ושינוי ביחידות, שירותים ומרכזים.
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of ... קרא יותר

The mission of UNIR is the comprehensive training of students in the skills, competences and knowledge required to excel in today’s society. UNIR is committed to meeting the needs and expectations of our stakeholders: students, teaching and research faculty, administrative staff, public administrations and society in general- by providing quality education that strives for continuous improvement and excellence. קרא פחות