המאסטר היחיד בהערכה ושיקום נוירו-פסיכולוגי עם מקרים מדומים עם מטופלים
UNIR הרשמי UNIR בנוירופסיכולוגיה קלינית מכוון באופן מקצועי ומטרתו העיקרית היא לספק לסטודנט הכשרה מלאה, מקיפה ומתקדמת בתחום הנוירופסיכולוגיה הקלינית.
לאוניברסיטה הבינלאומית של לה ריוחה יש יותר מ -100 הסכמים עם מרפאות ומרכזי בריאות ברחבי השטח הלאומי שיאפשרו לך לבצע התמחות חיצונית איתה תוכל להשלים את הכשרתך.מטרות המאסטרהתואר השני בנוירופסיכולוגיה קלינית יאפשר לך:הכירו את המודלים התיאורטיים השונים להסברת תפקוד המוח ואת יחסו להתנהגות אנושית , כמו גם לפתח חזון אינטגרטיבי.
להיות מסוגל לבצע הערכה מספקת של המצב הקוגניטיבי, הרגשי וההתנהגותי .
היה בעל ידע רוחבי על שינויים והפרעות נוירו - פסיכולוגיות בעלות אופי שונה, תוצאה של הפרעה בתפקוד המוח ותלמד להציע שיטות הערכה והתערבות מתאימות.
לרכוש ידע מעמיק בתחום הפעולה של הנוירופסיכולוגיה הקלינית וסוג התפקידים המבוצעים בה.
לבצע התמחות חובה במרכזים מיוחדים עם נוירו-פסיכולוגים בעלי ניסיון רב .
לאמן אותך עם מורים ברמה הגבוהה ביותר .
רכשו את הידע המדעי והנדרש על התקדמות נוירואנטומיה תפקודית ותפקוד מערכת העצבים המרכזית והשתמשו בידע זה על פרקטיקה קלינית
הכרת טכניקות שיקום וגירוי בתחום הנוירופסיכולוגיה הקלינית ויכולת לשנותן במצבי טיפול ספציפיים.
לרכוש את היכולת להעריך את ההשפעה של טיפול נוירו-פסיכולוגי, כמו גם לשנות את מטרותיו בהתאם למקריות הקיימות במהלך הטיפול.מידע כללימשך הקורס: שנת לימודים אחת
בחינות פנים אל פנים: בסוף כל סמסטר
נקודות זכות ECTS: 60 ECTS (9 ECTS של שיטות עבודה)
מתודולוגיה: 100% חינוך מקוון
שיעורים מקוונים חיים
מורה אישיתוכנית הלימודיםרבע ראשוןהתקדמות בנוירופסיכולוגיה (6 ECTS)
הערכה נוירופסיכולוגית (6 ECTS)
שיקום נוירופסיכולוגי (6 ECTS)
תהליכים קוגניטיביים I (6 ECTS)
תהליכים קוגניטיביים II, רגש והתנהגות (6 ECTS)כהונה שנייהנוירופסיכולוגיה לתינוקות (4.5 ECTS)
נוירופסיכולוגיה של הזדקנות (4.5 ECTS)
התמחות חיצונית (9 ECTS)
פרויקט גמר מאסטר (12 ECTS)מתודולוגיהבשיעורים מקוונים חי
אנו מציעים לתלמידים את האפשרות להשתתף בשיעורים מקוונים חיים מדי יום. במהלך הפגישות הללו התלמידים יוכלו לתקשר עם המורה ולפתור את השאלות שלהם בזמן אמת, תוך שיתוף בידע ובחוויות. מקצב האימונים מותאם, עד כמה שניתן, לצרכים של כל קבוצת תלמידים. לא להשתתף בשיעור חי אין פירושו להחמיץ אותו. ניתן לראות את כל ההפעלות בעיכוב, כמה פעמים שתרצה. לפיכך, תלמידים שאינם יכולים לעקוב אחר הכיתה בשידור חי אינם נפגעים.
משאבים דידקטיים
הקמפוס הוירטואלי UNIR מספק מגוון רחב של תכנים איתם ניתן להכין כל נושא. חומרים אלה מאורגנים באופן שמאפשר למידה זריזה ויעילה. באופן זה תוכלו לגשת לנושאים המפתחים את תכני התוכנית, לרעיונות מרכזיים של כל נושא (שהוכן על ידי צוות ההוראה של הנושא), לחומר אורקולי משלים, פעילויות, קריאות ומבחן הערכה.
בנוסף, תהיה לך גישה לכיתות אמן בנושאים ספציפיים ותוכל להשתתף בפורומים, צ'אטים ובלוגים שבהם אתה מתקשר עם מורים ועמיתים, מרחיב את הידע שלך ופתרון ספקות אפשריים.
מורה אישי
ב- UNIR , לכל תלמיד יש מורה אישי מהיום הראשון, תמיד זמין בטלפון או בדוא"ל. תפקידו של החונך הוא מהותי במסלולו של כל סטודנט שכן הוא החוליה הגדולה ביותר עם האוניברסיטה ונקודת ההתייחסות שלה במהלך תהליך ההכשרה.
המורים מעניקים תשומת לב אישית על ידי מעקב מתמיד אחר כל תלמיד.לפתור ספקות לגבי נהלים אקדמיים, נהלים או ספקות ספציפיים בנושאים.
עוזר בתכנון הלימודים לניצול טוב יותר של הזמן.
המלץ באילו משאבים דידקטיים של הפלטפורמה להשתמש בכל מקרה ומקרה.
הוא מעורב בלימודי התלמידים כדי לעזור להם לעבור כל נושא.הערכת מערכת
כדי להעריך את רמת השגת היעדים שהושגו במאסטר, יש צורך להעריך את הכישורים שנרכשו במהלך המחקר. ההערכה הסופית של הלמידה מתבצעת תוך התחשבות בציון שהושג בנקודות הבאות.הערכה רציפה (פתרון מקרים מעשיים, השתתפות בפורומים, דיונים ואמצעים שיתופיים אחרים ומבחן הערכה).
בדיקה סופית פנים אל פנים.
עבודת גמרטיולים מקצועייםאנשי מקצוע בתחום הבריאות במרכזים לשיקום נוירו-פסיכולוגי ציבורי או פרטי (יש צורך בתואר מוסמך בפסיכולוגיה כללית לבריאות).פרופיל בוגרסטודנטים שיסיימו את התואר השני בנוירופסיכולוגיה קלינית, המוצע בתכנית הבאה, יוכלו:הכירו את היסודות התיאורטיים הנחוצים להפעלת נוירו-פסיכולוגיה קלינית ואת המודלים ההסבריים השונים לתפקוד המוח שאמורים להנחות התערבות טיפולית.
הכירו את תהליך ההערכה הנוירו-פסיכולוגי והשתמשו בכלים הדרושים המיועדים לכך, תוך לימוד שימוש אחראי וביקורתי בכלים אלה, במיוחד ביחס לפרשנותם.
לפתח פרופיל נוירו-פסיכולוגי באמצעות תהליך ההערכה ולהבין את התאימות לפתולוגיות שונות או לתסמונות קליניות.לאחר סיום קורס זה לתואר שני, התלמיד יהיה בעל הידע המתאים לכתיבת דוחות ולהעברת מידע באמצעותם, הן עבור אנשי מקצוע רפואיים אחרים בעלי הטכניקות המתאימות, והן להעברה לחולים וקרובים באופן מובן ומספק. .
סטודנטים לתארים מתקדמים יבינו את הקשר בין הערכה וטיפול בשינויים שזוהו, ביכולתם לארגן יעדים ספציפיים לעבודה לכל מקרה ולהבין כיצד לפקח על הישגיהם.
הסטודנטים שיסיימו את התואר השני יהיו בעלי חזון עולמי על תהליך הטיפול (שיקום או גירוי), הן ברמה שלהם, תוך הבנה באילו כלים וטכניקות הם יכולים להשתמש בעבודתם והן ברמת האינטראקציה שלהם עם אנשי מקצוע אחרים מתחומים אחרים שהולכים להשתתף בתהליך השיקום של מטופל. זה מחזק את הצורך בתארים מקצועיים ואיכותיים בתחום הנוירופסיכולוגיה, מכיוון שתהליך זה מהווה הכרה שבשתיקה לדרישת ההכשרה הגדולה שדורשת הדיסציפלינה.