מנהלים: ד 'בנג'מין הררוס
קרדיטים: 60 ECTS.
משך: שנתיים
אופן: Onlineאנו מתחייבים להכשרת האיכות שלך!
Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset , IUIOG, מבטיח את העברת כל הכשרותיו במהלך השנה האקדמית 2020-2021, גם של קורסים פנים אל פנים אשר יותאמו למצב מקוון במקרה בו הרשויות לא יאפשרו אימונים פנים אל פנים.
ואם עקב כוח עליון לא ניתן היה ללמד את התוכנית או הקורס, Instituto Universitario de Investigación Ortega y Gasset מתחייב להחזיר את הסכומים שתרם הסטודנט.
ה- IUIOG הוא מרכז בעל ניסיון רב בהדרכות פנים אל פנים והדרכה מקוונת לתארים מתקדמים. הקמפוס הווירטואלי שלה נועד לשמור על הערכים שאנו מקדמים: איכות אקדמית והקרנת סטודנטים.
עבורנו, בנוסף לאיכות, השקט הנפשי שלך מגיע למקום הראשון.מצגתעתיד הרפואה והביואתיקה הקלינית פירושו שתחום זה זקוק ליותר ויותר אנשי מקצוע שהוכשרו לקבלת החלטות אתיות מושכלות ויכולים להשתתף בוועדות, לעבוד כיועצים ולהיות מורים לביואתיקה.
סכסוכים אתיים ברפואה הם תכופים יותר ויותר ומשפיעים מאוד על קבלת ההחלטות. זה חיוני שיהיו בעלי מקצוע שהוכשרו להתמודד עם האתגרים ההולכים וגדלים של הרפואה היום ומחר. "המאסטר בביואתיקה קלינית" מאפשר לאנשים לעבוד בביואתיקה קלינית על ידי ביצוע משימות ייעוץ וייעוץ אתיים (בוועדות אתיקה, בייעוץ אתי או בתיווך אתי), ליזום קווי מחקר בביואתיקה קלינית, תחום עתיד עצום, ו להיות מורה לביו-אתיקה, גם לתואר ראשון וגם לתואר שני.
האופי הרב-תחומי של התכנים והרוחבות של שיטות ההוראה, הופכים את המאסטר להזדמנות מצוינת עבור אנשי מקצוע מכל תואר שקשור למרפאה, אתיקה, דיני בריאות ודאונטולוגיה: רפואה, סיעוד, פסיכולוגיה, רפואת שיניים, רוקחות, פיזיותרפיה, עבודה סוציאלית, משפטים, פילוסופיה, אנתרופולוגיה, סוציולוגיה, בין היתר.
המאסטר מכוון הן לאנשי מקצוע שנמצאים בשלב מוקדם של הקריירה שלהם עם דאגות לגבי אתיקה קלינית, כמו גם לאנשי מקצוע עם ניסיון שרוצים לשפר את הידע שלהם אודות הבעיות האתיות העיקריות של הרפואה ומומחים באתיקה קלינית שרוצים הרחיבו את האימונים שלכם. לכן, הוא תוכנן תוך התחשבות באנשי מקצוע שזה עתה סיימו, כמו גם בעלי מומחים אחרים.מתודולוגיית הוראהמודל ההוראה המוצע במאסטר משולב ורב תחומי, ומתמקד בהצגת מקרים קליניים באמצעות תוכניות המיועדות במיוחד להקל על הבנת התלמידים. באופן זה, הלמידה מתמקדת בבעיה ובמיומנויות הדרושות לפתרונה. גישה זו מאפשרת לצוותי ההוראה להעריך את רכישת המיומנויות באמצעות כלים ספציפיים שתוכננו על בסיס התוכניות הרעיוניות התומכות בתלמיד בשיעורים התיאורטיים, כך שהתרחישים ישולבו בתוכניות המאפשרות פיתוח יכולותיהם של הסטודנטים.פרקטיקות באתיקה קליניתמי שלוקח את השיטה המשולבת יבצע פרקטיקות קליניות למשך מספר שבועות. זהו התואר השני היחיד בספרד ובאמריקה הלטינית המציע פרקטיקות קליניות בביואתיקה הן בוועדות אתיקה לסיוע בתחום הבריאות, כמו גם בייעוץ אתי וגישור, בוועדות אתיקה למחקר קליני וגם במרכז / מוסד לאתיקה קלינית. התלמיד יבצע את התרגילים במרכזים שסוכמו עם המאסטר בכדי שיוכל להוציא לפועל את כל מה שנלמד במהלך המאסטר. בתרגולים יוכל התלמיד לחוות את המציאות המקצועית של האתיקה הקלינית ובכך לעבד את המיומנויות שפותחו ברחבי המאסטר.