תואר ראשון בהנדסה ביו-רפואית

כללי

תיאור התכנית

לתכנית להנדסה ביו-רפואית שלוש אפשרויות שיש לכולן בסיס חזק בהנדסה מסורתית, כאשר קורסי הנדסה בסיסיים נדרשים לפני שיעורי ביו-רפואה.

Male biomedical engineers develop blood filtering treatment

על המייג'ור

מהנדסים ביו-רפואיים דוברים שתי שפות: זו של המהנדס ושל מומחה הבריאות. הם מבינים מה מעורב בבחינת אנשים, מעריכים את בריאותם, ומבינים מה זמין כדי לשפר את איכות חייהם. הם גם מבינים את המדע והמתמטיקה העומדים מאחורי תחומים אלה ויכולים להעריך את הפוטנציאל של מכשירים ושיטות חדשים לשיפור הטכנולוגיות הנוכחיות.

התכנית הסטנדרטית מכינה סטודנטים עם בסיס איתן במגוון נושאים מגוונים הקשורים לביומכניקה (עצמות, מפרקים, רצועות, גידים וכו '); נוזלים ביולוגיים (זרימת דם, שסתומי לב, זרימת אוויר בריאות וכו '); ותשתית ביו-אינסטרומנטציה (המכשירים והחיישנים המשמשים למדידת מערכות פיזיולוגיות.)

מידע על התוכנית

העיסוק ברפואה ראה שילוב מואץ של חידושים טכניים. הנדסה ביו-רפואית התגלתה כמומחיות המשלבת רפואה והנדסה כדי לספק חומרים, כלים וטכניקות המקדמות מחקר, אבחון וטיפול בתחום הבריאות. סטודנטים בעלי מוטיבציה גבוהה המעוניינים למקד את הקריירה ההנדסית שלהם בסיוע במאבק נגד מחלות ומחלות עשויים לרכז את מאמציהם בהנדסה ביו-רפואית.

התוכנית להנדסה ביו-רפואית כוללת שלוש אפשרויות ריכוז: האופציה הסטנדרטית, אפשרות מוקדמת ואפשרות להנדסת חשמל. האפשרות הסטנדרטית מציגה בפני התלמיד רקע יציב ומגוון במכניקה מוצקה, מכניקת נוזלים, ביו-חומרים והיבטי מכשור בתחום. ריכוז הכנה מראש משנה את האפשרות הסטנדרטית לכלול כימיה אורגנית, כדי לאפשר לסטודנט להמשיך בקריירה במקצועות הבריאות. ריכוז הנדסת החשמל מיועד למי שרוצה להתמקד בתכנון, הערכה ותחזוקה של מכשור רפואי אלקטרוני. סטודנטים לריכוז הנדסת חשמל שבוחרים בחירה מקצועית מתאימה, ומשיגים את הציונים הנדרשים, יקבלו קטין בהנדסת חשמל עם סיום הלימודים. כל הריכוזים חולקים את אותן דרישות תכנית בסיסיות, עם קורסים נוספים המיועדים לתחומי העניין שלהם.

על הקטינה

הקטינה בהנדסה ביו-רפואית מעניקה לסטודנטים בגרות לתכניות לתואר ראשון במכללות אחרות באוניברסיטה, ובמיוחד במדעים ובשאר מגמות ההנדסה, מבוא לתחום ההנדסה הביו-רפואית.

הנדסה ביו-רפואית קטינה

הקטין בהנדסה ביו-רפואית מעניק לסטודנטים בגרות לתכניות לתואר ראשון במכללות אחרות באוניברסיטה, ובמיוחד במדעים ובשאר מגמות ההנדסה, מבוא לתחום ההנדסה הביו-רפואית. הקטין בהנדסה ביו-רפואית מורכב מארבעה קורסים נדרשים בהנדסה ביו-רפואית ושלושה קורסים מהרשימה שלהלן.

יש לקחת את כל הקורסים University of Hartford ואסור לקחת אותם על בסיס מעבר / ללא מעבר.

דרישות הקורס לקטין ההנדסה הביו-רפואית

כל הדברים הבאים:

  • BE 281 - סמינר להנדסה ביו-רפואית, 1 נקודות זכות
  • BE 301 - ביומכניקה, 3 אשראי
  • BE 302 - מכניקת ביו-נוזלים, 3 נקודות זכות
  • BE 401 - אינסטרומנטציה ביו, 3 אשראי

כל אחד מהשלבים הבאים:

  • BE 260W - חומרי הנדסה ביו-רפואית 3 אשראי (ים) או שווה ערך
  • BE 402 - חומרים ביו-רפואיים, 3 אשראי
  • BIO 212 - אנטומיה אנושית ופיזיולוגיה I, 4 נקודות זכות
  • BIO 213 - אנטומיה אנושית ופיזיולוגיה II, 4 נקודות זכות
  • ES 212 - מכניקת חומרים, 3 נקודות זכות
  • ECE 360 - מעגלים ואלקטרוניקה, 4 אשראי
  • ES 320 - הנדסת נוזלים תרמיים, 4 נקודות זכות או שוות ערך
  • ME 405 - תכנון מערכות מכטרוניקה, 3 נקודות זכות
  • PHY 250 - מדעי החומרים, 3 נקודות זכות

או ברשות:

  • BE 480 - פרקטיקום להנדסה ביו-רפואית, 3 נקודות זכות
  • BE 485W - מחקר הנדסי ביו-רפואי, 3 נקודות זכות

דרישות תואר

עיקרי התוכנית

  • BE 260W - חומרים הנדסיים ביו-רפואיים
  • BIO 212 - אנטומיה אנושית ופיזיולוגיה I
  • BE 301 - ביומכניקה
  • BE 401 - אינסטרומנטציה ביו
  • BE 460 - פרויקט תכנון הנדסי ביו-רפואי

אפשרות לפני הרפואה

האופציה לקדם רפואה כוללת כימיה אורגנית וקורסים אחרים הקשורים להכנת סטודנט לקראת כניסה לתכניות לימודי תואר שני במקצועות הבריאות. אפשרות זו כוללת גם את הרצף האוניברסיטאי בקורסי סמינריון מקדם בריאות.

ריכוז הנדסת חשמל

אפשרות החשמל מוסיפה דגש על עקרונות הנדסת החשמל מאחורי מכשירים ביו-רפואיים עם קורסים להנדסת חשמל ברמה העליונה. אפשרות זו מסייעת לסטודנטים המעוניינים לעבוד עם אחזקת מכשור ועיצוב בבית חולים או בתעשייה.

תחזית קריירה

יחד עם הכשרה אקדמית קפדנית, תוכלו לצבור ניסיון מעשי לאורך כל תקופתך כסטודנט. אתה תציג את עבודתך בפני עמיתים ומדריכיך, כמו גם לציבור, ומכיוון שהפקולטה שלנו עובדת בצמוד למוסדות ותעשיות מובילות בתחום הבריאות, יש לך הזדמנויות לעבוד על פרויקטים מחקריים ולהשתתף בהתמחות.

בוגרינו ממשיכים לעבוד בחברות כמו סטרייקר, פלקס, הרטפורד בריאות ומדטרוניק.

המלצה לסטודנטים

גבריאלה גמורי

BSBE, 2021

לגבריאלה הייתה הזדמנות להתמחות לקראת חווית המחקר לתארים מתקדמים (REU) - הנדסה ביו-רפואית: סימולציה, הדמיה ומודלים של תכנית REU באוניברסיטת מזרח קרוליינה בקיץ 2019. עשרה סטודנטים נבחרים לעבוד עם מנטור סגל שיועד להשלים פרויקט מחקר בוגר במשך עשרה שבועות. הפרויקט / תפקידו היה ליצור מודל שנוצר על ידי מחשב של שרירי השוקיים כדי לאפשר לימוד של קרע בגיד אכילס.

"תוכנית זו סיפקה המון הזדמנויות ברשת ובהירות לגבי אפשרויות הקריירה השונות בתחום ה- BME, ואני זוכה להציג את עבודתי בכנס השנתי להנדסה ביו-רפואית באוקטובר! היה כיף מאוד להשתמש בידע שלי בכיתה. וניסיון משיעורי ההנדסה והעיצוב ב- UHart ועד למעבדת הביומכניקה כאן ב- ECU. "

דרישות קבלה

מעוניין להירשם לתכנית להנדסה ביו-רפואית תחת המכללה להנדסה, טכנולוגיה ואדריכלות (CETA)? זה מה שאתה צריך כדי להגיש את בקשתך.

דרישות הנדסיות

אם אתה מגיש בקשה לתכנית בהנדסה, היית צריך לקבל ציוני מבחן סטנדרטיים, וכן 16 יחידות של נושאים משניים, כולל הבאים,

  • 4 יחידות של אנגלית
  • 2 יחידות לימודי חברה
  • 2 יחידות בשפה שאינה אנגלית
  • 2 יחידות מדעי מעבדה (מומלצת כימיה ופיזיקה)
  • 3½ יחידות מתמטיקה (2 יחידות אלגברה, יחידה אחת גיאומטריה של המטוס, ½ יחידה טריגונומטריה; מומלץ לחשבונית מקדימה או חשבון)
  • 2½ יחידות מקצועות אקדמיים אחרים

אנו ממליצים גם על יחידות נוספות בתחום תכנות מחשבים, רישום מכני ואומנות תעשייתית. ניתן להחיל נקודות זכות בהעברה מתקדמת והעברה לתכנית לתואר.

דרישות טכנולוגיות הנדסיות וארכיטקטורה

אם אתה מגיש בקשה לתכנית בהנדסת טכנולוגיה, כולל עיצוב אדריכלי + טכנולוגיה, עליך לעמוד בדרישות הבאות:

  • 4 יחידות של אנגלית
  • יחידה אחת למדעי החברה
  • יחידה אחת לפיזיקה או 2 יחידות מדעי מעבדה אחרים
  • מומלצים 2½ יחידות מתמטיקה (אלגברה I ו- II וטריגונומטריה)

בנוסף, יש לקחת בחשבון ביצועי תיכון, אופי התוכנית העליונה בתיכון, הגשת ציוני מבחן סטנדרטיים (מועדפים), כישורים מיוחדים וכישרונות הרלוונטיים לטכנולוגיה הנדסית. ניתן להחיל נקודות זכות בהעברה מתקדמת והעברה לתכנית לתואר.

תכנית 4 + 1 (תואר BS + M.Eng)

התוכנית נועדה לאפשר לסטודנטים בהנדסה במשרה מלאה להרוויח תואר ראשון ושני. תארים בחמש שנות לימוד. ניתן להחיל שני קורסי תואר שני שנלקחו בתכנית לתואר ראשון הן בדרישות לתואר ראשון והן לתארים מתקדמים. סטודנטים בדרך כלל מתחייבים לתכנית בתחילת הסמסטר השני של השנה הבוגרת שלהם, וזוטרים המעוניינים צריכים לפנות ליושב ראש המחלקה שלהם.

על מנת להתקבל לתכנית, התלמידים חייבים לקבל ממוצע ציון נקוב של ציון 3.0 בסוף השנה החטיבה (מתחת ל -3.0 יחשבו על כל מקרה לגופו).

University of Hartford Thienly Nguyen '18, הנדסה ביו-רפואית, הייתה הזדמנות לשתף פעולה עם חבר סטודנט להנדסת מחשבים ב- CETA כדי להתמחות בבית החולים הרטפורד לפיתוח יישומים רפואיים למציאות מדומה.

הַאֲמָנָה

התוכנית להנדסה ביו-רפואית מוסמכת על ידי ABET - הוועדה להסמכת הנדסה (EAC).

יעדים חינוכיים בתוכנית

התוכנית להנדסה ביו-רפואית מבקשת להכין סטודנטים מוסמכים לקריירה פרודוקטיבית ומתגמלת במקצוע ההנדסה, בין אם לצורך הכשרה ברמת כניסה בהנדסה ביו-רפואית או על כניסה לתכניות לתארים מתקדמים. במהלך הקריירה שלהם, הבוגרים שלנו:

  1. יהפוך להיות מהנדסים מתאמנים מצליחים בתחומי ההנדסה הביו-רפואית ויתקדם במקצועיות על ידי קבלת אחריות, וייתכן שמילא תפקידים מנהיגיים;
  2. בנוסף, הנכנסים למקצועות הבריאות ישתמשו בידע ההנדסי שלהם במרדף זה;
  3. יקדם את הידע שלהם בהנדסה, בצורה פורמלית וגם באופן לא פורמלי, על ידי עיסוק בחוויות למידה לכל החיים; ורצון,
  4. כתרומה לחברי צוותי הנדסה רב תחומיים, יש ליישם בהצלחה את יסודות ניתוח הנדסה ותכנון הנדסי על ניסוח ופתרון של בעיות טכניות מתעוררות.

חווית התכנון ההנדסי מופצת על כל תוכנית הלימודים ההנדסית. חוויה זו מתחילה בשנה הראשונה בהנדסה ועיצוב והיא נמשכת ומגיעה לשיאה במחקר קפסטון בכיר II ובפרויקט בכיר להנדסה ביו-רפואית I ו- II. עבודת העיצוב ברמה הבכירה מבטיחה שהתלמידים השתלמו בקורסי הנדסה מכינה ומדעי הנדסה.

מושגי יסוד של פיסיקה, כימיה ומתמטיקה הם היסודות עליהם בנויה כל חינוך הנדסי. כלים בסיסיים להנדסה, כגון תקשורת גרפית, שימוש במחשבים, מכניקה ותרמודינמיקה משלימים את שלב ההיכרות של התוכנית.

כל בוגרי התוכנית להנדסה ביו-רפואית נדרשים לסיים קורסים שנועדו לתת לסטודנטים התבססות באנטומיה ופיזיולוגיה, ביו-מכניקה, ביו-נוזלים, ביו-אינסטרומנטציה ומבנה החומרים המשמשים את המהנדסים הבי-רפואיים. יחד עם קורסי ההנדסה שתוארו לעיל, הסטודנטים נדרשים לקבל רקע בהנדסת חשמל.

ניסיון מעבדה נרחב משפר את עבודת הקורס. ישנן מספר שיעורי מעבדה נדרשים במדעים, חומרים, הנדסה ותופעות טבע. יש צורך בתקשורת בכתב של תוצאות המעבדה.

באמצעות השתתפות בתכנית הלימודים של כל האוניברסיטה וקורסי בחירה נוספים במדעי הרוח ו / או במדעי החברה, ניתנת לסטודנטים אפשרות להרחיב את השקפותיהם ולקחת חלק בקהילה הלמידה הגדולה יותר של האוניברסיטה. חובה שהמהנדסים יבינו ויעריכו את התפקיד המיוחד שהטכנולוגיה ממלאת בחברה שלנו, כמו גם את יחסי הגומלין בין המרכיבים השונים בחברה שלנו.

לתכנית להנדסה ביו-רפואית שני מסלולים בסיסיים: המסלול הסטנדרטי ואחד המיועד לתלמידים המעוניינים להיכנס לבית הספר לרפואה. התלמידים המעוניינים להיכנס לבית הספר לרפואה נדרשים לקחת שנה מלאה בכימיה אורגנית לפני השנה הבוגרת שלהם. הדרישות של אפשרות זו הן כאלה שאם סטודנט מעוניין לסיים את לימודיו בארבע שנים, יש לעבור קורס הנדסי אחד לפחות במהלך הקיץ. כל הסטודנטים המעוניינים במקצועות הבריאות נדרשים להצטרף לתכנית למקצועות מקדמי הבריאות. הוועדה המייעצת למקצועות הבריאות פיתחה קורס אשראי אני לכל אחת משלוש השנים הראשונות לתואר ראשון, כדי לעזור לסטודנטים להתכונן ליישומים מקצועיים לבתי ספר לתארים מתקדמים.

תוצאות סטודנטים

תוצאות הלמידה של הסטודנטים של התוכנית להנדסה ביו-רפואית המובילה לתואר BSBE תואמות את תוצאות הלמידה של התלמידים של ABET EAC (1 עד 7), ומכינות את בוגרי התוכנית להשגת יעדי החינוך של התוכנית.

תוצאות התלמידים 1 עד 7 מנוסחות באופן הבא:

  1. יכולת לזהות, לנסח ולפתור בעיות הנדסיות מורכבות על ידי יישום עקרונות של הנדסה, מדע ומתמטיקה
  2. יכולת ליישם תכנון הנדסי כדי לייצר פתרונות העונים על צרכים מוגדרים תוך התחשבות בבריאות הציבור, הבטיחות והרווחה, כמו גם גורמים גלובליים, תרבותיים, חברתיים, סביבתיים וכלכליים.
  3. יכולת לתקשר ביעילות עם מגוון קהלים
  4. יכולת להכיר באחריות אתית ומקצועית במצבים הנדסיים ולבצע פסקי דין מושכלים, אשר חייבים לקחת בחשבון את ההשפעה של פתרונות הנדסיים בהקשרים גלובליים, כלכליים, סביבתיים וחברתיים.
  5. יכולת לתפקד ביעילות בצוות שחבריו יחד מספקים מנהיגות, ליצור סביבה שיתופית ומכילה, לקבוע יעדים, לתכנן משימות ולעמוד ביעדים.
  6. יכולת לפתח ולבצע ניסויים מתאימים, לנתח ולפרש נתונים ולהשתמש בשיפוט הנדסי כדי להסיק מסקנות
  7. יכולת לרכוש וליישם ידע חדש לפי הצורך, תוך שימוש באסטרטגיות למידה מתאימות.

הקריטריונים הספציפיים לתכנית הם כדלקמן. לבוגרים יהיו:

  • (PSC-1) הבנה של ביולוגיה ופיזיולוגיה
  • (PSC-2) היכולת ליישם מתמטיקה מתקדמת (כולל משוואות דיפרנציאליות וסטטיסטיקה), מדע והנדסה כדי לפתור את הבעיות בממשק ההנדסה והביולוגיה.
  • (PSC-3) היכולת לבצע מדידות ופרשנות של נתונים ממערכות חיות, תוך התייחסות לבעיות הקשורות באינטראקציה בין חומרים ומערכות חיים שאינם חיים.
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

At the University of Hartford, we help you make your mark on the world. A unique combination of challenging academics, exceptional faculty, student life, and support will guide you through your colleg ... קרא יותר

At the University of Hartford, we help you make your mark on the world. A unique combination of challenging academics, exceptional faculty, student life, and support will guide you through your college career. So, why UHart? Because we have it all. קרא פחות