מטרות התכנית:

מטרת התוכנית היא לאמן רופאי שיניים מוסמכים, שפעילותם המקצועית תסייע להגדיל את רמת שירותי השיניים, למנוע מחלות אורליות ולשפר את הבריאות הכללית. בוגר תוכנית זו יהיה בעל ידע בסיסי של בריאות הפה רפואה (קליני וטבעי) וידע עמוק של התמחויות שיניים. אחד מהם גם להטמיע מיומנויות רפואיות שיניים בהתחשב בערכים אתיים מקצועיים. בנוסף, הבוגר יהיה גם בעל כישורים של למידה והוראה, צמיחה מקצועית, פיתוח, מחקר וניתוח, קבלת החלטות, המאפשרת לו באופן לוגי לנתח סימפטומים מזוהים ולראות את הקשר בין תהליך פתוגנטי משותף, להגדיר סביר וליישם תוכנית טיפול מקיף , להמשיך את הטיפול של המטופל, יש כישורים ידניים בסיסיים המבטיחים פעילות מניעתית וטיפולית. לאחר סיום הקורס יהיו הבוגרים זכאים להחזיק בתפקידים על פי החוקים הגיאורגיים במרפאות שיניים (רופא שיניים זוטר, עוזר שיניים - צו של שר העבודה, בריאות ורווחה) 01-11 / N 2012, 14 במרץ ), ארגוני בריאות וביטוח בריאות המספקים חברות (יחסים עם מוסדות רפואיים ורפואת שיניים, עם דגש על שירותי רפואת שיניים וניהול שיניים של המבוטחים, עוזר של רופא המשפחה). כמו כן, הכנת התלמיד להתמחות (תוכניות התושבות) ואת רמות הלמידה הבאות (תוכניות אב ודוקטור). כמו כן, להחזיק את העמדות על פי החקיקה של מדינות שונות.

שיטות להשגת תוצאות הלמידה:

  • הרצאה - סמינר;
  • שיטת העבודה על הספר;
  • שיטת ההסבר;
  • שיטת הדגמה;
  • שימוש בחומרי לימוד אודיו-וידאו;
  • שיעורים אינטראקטיביים;
  • תרגילי מצב;
  • משחק תפקידים;
  • עבודה מעשית;
  • עבודת מעבדה ;
  • מיומנויות עבודת צוות;
  • הביצועים המדומים;
  • התבוננות ופתרון הבעיות;
  • אבחון קריטי;
  • תרגילים קבוצתיים;
  • פרויקטים;
  • תרגילים מכוונים לפתרון הבעיות;
  • מקרה בוחן;
  • סקירה ספרותית;
  • חיפוש קבצים בפורמט אלקטרוני או בספריה;
  • שיטת עבודה כתובה;
  • כתיבת נושאים;
  • הצגת מצגות;
  • שיטה מילולית;
  • שיטת תצפית;
  • סימולציות על רפאים;
  • הפקת רשומות רפואיות אלקטרוניות ואלקטרוניות;
  • ביצוע הוראות מקצועיות בכתב;
  • מחקרים מעשיים קליניים;
  • עבודה בהתחשב בשיטות של רפואת שיניים המבוססת על ראיות;

ידע והבנה

הבוגר יוכל:

  • הידע של כימיה, ביוכימיה, ביולוגיה מולקולרית והיסטולוגיה של הגוף האנושי הליכים מתמשכים הן במצב נורמלי ופתולוגי;
  • ידע עמוק באנטומיה ובפיזיולוגיה האנושית;
  • ידע שיטתי במדעי הרפואה (מחלות עור, מחלות מין, רפואה ואבחון בסיסיים, otorhinolaryngology, רפואת ילדים, נוירולוגיה, אופתלמולוגיה, רפואה פנימית ומחלות זיהומיות, קרדיולוגיה, אנדוקרינולוגיה, אונקולוגיה של הראש והצוואר, ניתוחים אחרים ).
  • ידע מערכתי של הקמת שירותי בריאות, ניהול ותפעול של המערכת, מחלות, מניעה וניהולן (דרישות סניטריות - היגייניות, בקרת זיהום, וכו '), אורח חיים בריא ושינוי התנהגות;
  • ידע שיטתי של שיטות מחקר (ביוסטטיסטיות ואפידמיולוגיות);
  • הידע של חקיקה בתחום הבריאות והיבטים אתיים, זכויות המטופל ונושאים רפואיים;
  • ידע עמוק במדעי השיניים - רפואת שיניים טיפולית, רפואת שיניים לילדים, ניתוחי שיניים, ניתוחי פנים, רפואת שיניים תותבת, אורתודונטיקה;
  • ידע בסיסי בחומרים דנטליים;
  • ידע שיטתי של אבחנה של מחלות אורליות (הפיכת ההיסטוריה של המטופל, ניהול בדיקות גופניות, הערכה), הנושא של תכנון טיפול ושיטות טיפול בהתחשב בכישורים המתאימים;
  • ידע על מניפולציות (נטייה על העור, תפרים על העור וקרום רירי, הזרקה תת-עורית תוך שרירית, UG Dr המנוהל תוך ורידי, מיצוי שיניים, הכנת שיניים, מילוי תעלת שורש, שיקום שיניים וכו ').
  • ידע שיטתי של שליטה ותוצאה תחזוקה וניהול של מטופלים מטופלים;
  • ידע מערכתי של קבוצות התרופות העיקריות, מצב השפעתן ומנגנוני האינטראקציה שלהן;
  • הבנת תחומי בריאות / תחומים שאינם בתחום הרפואה, כלומר, אינדיקציות לפעילות מקצועית;
  • הכרת עקרונות אבחון וטיפול-מניעה בסיסיים ושיטות של מחלות;
  • הכרת עקרונות הפסיכולוגיה הרפואית, הפיזיקה הרפואית, ביופיסיקה (טבעית ומבוצעת, גורמים פיזיים, מנגנונים ביופיזיים של השפעה על אורגניזם וכו ');

יישום ידע

הבוגר יוכל:

  • יכולת לאבחן, למנוע, לטפל ולנהל מחלות אוראליות בהתחשב בכישורים של רפואת שיניים טיפולית, רפואת שיניים תותבת, רפואת שיניים כירורגית, implantology, כמו גם רפואת שיניים לילדים, וכן את הפרטים של מחלות כליות כרוניות שונות כרוניות ";
  • במטרה לקדם את בריאות הפה הציבורית, את היכולת לתכנן וליישם באופן עצמאי פעילויות בסיסיות ואלטרנטיביות לבריאות הציבור תוך שימוש בשיטות מחקר אפידמיולוגיות;
  • היכולת להשתמש בתנאי סביבה חדשים רלוונטיים לשיטות ונהלים קליניים רלוונטיים, טכניקה רפואית, במטרה לבחור בקבוצות ד"ר UG המלצות שיטתיות בפעילויות מניעה רפואיות, פרוטוקולים ברמת בריאות הציבור וברמת המטופל;
  • יכולת לבצע מחקר תוך התחשבות בערכים חברתיים ובריאותיים, קבלת החלטות מבוססות-ראיות והשתלבות בהישגי הבריאות של המדינה;
  • מיומנויות ניהול במנהיגות של תחום הבריאות וניהול, המאפשרת דרכים חדשות לפתרון בעיות רפואיות מורכבות
  • היכולת של ההיסטוריה ביצוע, אבחון של מחלות בסיסיות ומחלות בהתחשב האינדיקטורים תפקודית בסיסית של המעמד הכללי של האורגניזם, בידול, רישום נתונים המטופל, ואחסון.
  • היכולת לספק טיפול רפואי חירום
  • יכולת למילוי מניפולציות רפואיות (ניתוחי עור, ניתוח אבס, ניתוחי שן, מילוי תעלות שורש השן, שיקום שיניים וכו '). ) ונהלים (ניקוז ו, וכו ');
  • היכולת להשתמש בבטחה בתרופות לטיפול


ביצוע שיפוט

הבוגר יוכל:

  • יכולת לבצע ניתוחים קריטיים ופסקי דין של נתונים לא שלמים ובמקרים מסוימים סותרים, במטרה לזהות את בריאות החולה, לרבות בעיות בעייתיות של בריאות הפה;
  • יכולת להעריך את מצב הבריאות, כולל בריאות הפה, ביחידים, בקבוצות יעד ובאוכלוסייה, ובריאות הפרט והציבור, להבדיל ולאבחן קלינית מחלות, בהתחשב בגיל ובמחלות משותפות;
  • יכולת של סינתזה של נתונים אישיים או נתונים של בריאות הציבור, ניתוח ושיפוט מבוסס היטב, בחלל הפה הקשורים במקרים קליניים קשים, המבוססים על הישגי הרפואה המודרנית, והמלצות;
  • יכולת מחקר, ניתוח, גיבוש פסקי דין והרחבת המלצות לגבי זיהוי בעיות באוכלוסייה הקשורים לבריאות הפה;
  • היכולת לנתח שיטות אבחון וטכניקה רפואית הקשורה לגורמים ביו-פיזיים והשפעתם הפוטנציאלית על האורגניזם האנושי;

מיומנויות תקשורת

הבוגר יוכל:

  • יכולת להציג ולהגן על מצבים מילוליים והקלדה, או אלקטרוניים (כולל מקוונים) ושפה אנגלית, רעיונות אישיים, הצעות, החלטות, פסקי דין, חשבונות והמלצות בחוגים אקדמיים ומקצועיים;
  • יכולת להשתמש בדעות של מידע מקצועי והחלטות מבוססות ראיות;
  • היכולת לספק הוראות להכנת מכשירים אורתודונטים ומבנים מלאכותיים בפורמט מילולי וכתוב עבור טכנאי השיניים. מיומנויות תקשורת מקצועיות עם חולים וקרוביהם, עמיתים, אנשים או ארגונים המעוניינים בבעיות בבריאות הפה;
  • יכולתם של יחסים מקצועיים והודעות, מטופלים ובני משפחותיהם, עמיתים ובריאות (כולל בריאות הפה) עוסקת באנשים או בארגונים המעוניינים;

מיומנויות למידה

הבוגר יוכל:

  • יכולת לבסס את החשיבות של הצורך ללמוד ולנהל באופן עצמאי בריאות הציבור השיניים ועוד נושאים נושאים רפואיים מודרניים;
  • היכולת ללמוד את הרמה הבאה של עבודות המחקר המדעי והמרכיבים המדעיים של עומק הראייה;
  • יכולת להבין ולתכנן אסטרטגית בתחום החינוך המתמשך בתחומים רפואיים, כולל התמחויות רפואיות;
  • היכולת ללמוד באופן עצמאי בשיטות של רפואת שיניים המבוססת על ראיות.

ערכים

הבוגר יוכל:

  • שוויון חברתי, דתי וערכים דמוקרטיים? יכולת הערכה של יחסים בין-אישיים ובין-אישיים, בהתחשב בהיבטים הביו-אתיים של האדם ושל האחר
  • יכולת הקמת ההגנה על זכויות המטופלים ודרישות האתיקה המקצועית

איש קשר:

ג'ון דסטורי

j.dastouri @ UG

שפת ההוראה של התוכנית:
  • אנגלית

ראה עוד 3 תוכניות שמוצעות על ידי The University Of Georgia »

עדכון אחרון: יולי 6, 2019
קורס זה הוא מבוסס קמפוס
Start Date
אוג 2019
Duration
10 סמסטרים
תכנית מלאה
Price
5,500 USD
לפי מיקום
לפי תאריך
Start Date
אוג 2019
מועד אחרון להגשת בקשה

אוג 2019

Location
מועד אחרון להגשת בקשה
End Date