Keystone logo

1 בריאות תוכניות ב רפואת ספורט פודיאטרית 2024

מסננים

מסננים

  • שירותי בריאות
  • רפואה פודיאטארית
  • רפואת ספורט פודיאטרית
תחומי לימוד
  • שירותי בריאות (1)
  • חזרה לקטגוריה הראשית
מיקומים
מצא מיקומים נוספים
סוג התואר
מֶשֶׁך
קצב הלימוד
שפה
שפה
פורמט לימוד

    Popular degree type

    Popular study format

    בריאות תוכניות ב רפואת ספורט פודיאטרית

    מהי רפואת ספורט פודיאטרית?
    רפואת ספורט פודיאטרית היא ענף ברפואת פודיאטריה העוסק במניעה, אבחון וטיפול בפציעות כף הרגל והקרסול הקשורות לספורט ופעילות גופנית. רופאי רפואת ספורט פודיאטרית מאומנים במיוחד בביומכניקה של כף הרגל והקרסול, ומשתמשים בידע זה כדי לסייע במניעה ובטיפול בפציעות.

    אילו קריירות זמינות ברפואת ספורט פודיאטרית?
    חלק מרופאי כף הרגל בעלי תארים ברפואת ספורט פודיאטרית עובדים בפרקטיקה פרטית, בעוד שאחרים עובדים בבתי חולים או במרפאות. פודיאטרים לספורט עשויים גם לעבוד כחלק מצוות של אנשי מקצוע בתחום הבריאות במתקן לרפואת ספורט. רופאי רפואת ספורט פודיאטרית יכולים להיות מעורבים גם במחקר, הוראה או כתיבה על המומחיות שלהם.

    מהם היתרונות של לימודי רפואת ספורט פודיאטרית?
    ישנם יתרונות רבים ללימודי רפואת ספורט פודיאטרית. פודיאטרים המתמחים בתחום זה של רפואה יכולים לסייע במניעה ובטיפול בפציעות הקשורות לספורט ופעילות גופנית. עבודתם מאפשרת לספורטאי עילית לבצע ביצועים בטוחים, והם יכולים גם לסייע בשיקום אנשים שנפצעו באמצעות פעילות גופנית או פעילות ספורטיבית. פודיאטרים לספורט עובדים לעתים קרובות עם אנשי מקצוע אחרים בתחום הבריאות, כגון אורטופדים ופיזיותרפיסטים, כדי לספק טיפול מקיף למטופלים שלהם.

    אילו תארים זמינים ברפואת ספורט פודיאטרית?
    ישנם מספר סוגים של תארים ברפואת ספורט פודיאטרית. יש רופאי פודיאטרים שמסיימים תואר ראשון של ארבע שנים לפני שהם נכנסים לבית הספר לרפואת רגליים, בעוד שאחרים נכנסים לבית הספר לרפואת רגליים לאחר שסיימו שנתיים בקולג'. רופאי פודיאטרים לספורט חייבים להשלים ארבע שנים של בית ספר לפודיאטריה ולעבור מבחן מועצה ארצי כדי לקבל רישיון. לאחר השלמת הכשרתם, רופאי רפואת ספורט פודיאטרית עשויים לבחור להמשיך במלגה או תושבות בהתמחות זו.

    מה אלמד במהלך התואר שלי ברפואת ספורט פודיאטרית?
    במהלך התואר שלך ברפואת ספורט פודיאטרית תלמד את הביומכניקה של כף הרגל והקרסול וכן כיצד למנוע ולטפל בפציעות הקשורות לספורט ופעילות גופנית. תלמד גם על היבטים אחרים של שירותי בריאות, כגון אורטופדיה, פיזיותרפיה, ותזונה.