רפואה

כללי

תיאור התכנית

בית הספר לרפואה (BS) מוצע על איגואסו נובה קמפוס, ב במשרה מלאה, שנמשך 12 סמסטרים, עם עומס עבודה כולל של כיתת 7990 שעות.

ארגון הלימודים

בניית הידע בצורה משולבת ומתואמת בתכנית לימודים בהדרכת היכולת דורשת חשיבה מחודשת בתרבות הפדגוגית התמקדה כמובן על המחויבות של קבוצת ההוראה. הדרך של עובד קולגייט שואפת הבנה ביקורתית של מציאות בריאות וההכשרה מקצועית אנושי, רעיוני, פעיל, דמוקרטית ומחויבת לנושאים חברתיים. בהסתכלות רחבה זו של הוראה ולמידה מחייבת גישה חדשה של המורה בגין לידיעה מוקדמת, הצרכים והאינטרסים וכל תלמיד לומד מקצבים.

לכן, יש צורך לעבוד "עם התלמידים את היכולת ליצור קשרים בין המידע שהם מקבלים ולהביא ובין הידע שהם רוכשים ובנייה מחדש (SanTome, 1998).

בהתמודדות המבט של מצבים הקשורים הכשרה רפואית בהקשר, הלימודים בהדרכת יכולת כמובן Medicina דה איטפרונה מאורגן כדלקמן: - מטריקס הלימודים, המורכבת 12 מודולים המכסים נושאים אינטגרטורים סמינרים (SI), תוכנית אינטגרציה PIESC שירות הספר, וקהילה) והתמחויות. כל מודול תאר, קיים כוונת הוראה לחלוקה, בהתאם לרמת מורכבות שעומדות; - הוראת מודולים גמיש, מורכבת הבחירה ופעילויות משלימות, במטרה להקל על ההיווצרות של התלמיד. ממדים שונים אלה של תכנית הלימודים בבית הספר לרפואה מופרדים רק לצורך ההסבר הדידקטי. עם זאת, הוא נסח בבניית הפרויקט הפדגוגי. לפיכך, ארגון הלימודים של הקורס מבקש לשלב את הדיסציפלינות ברחבי התשלום שלו.

מעבדות

המעבדות המשרתות את הספר לרפואה נועדו לספק הכשרה מעשית ללימוד התוכן של דיסציפלינות. שימוש מדיניות מקפיד על שעות לימודים, למרות שיש עידוד השתתפות התלמיד ללמוד בחינם. ישנו ניהול כללי של מעבדות להתמודד עם בעיות מנהליות וטכניות, בנוסף כיתות טרום הכנה. ההנחיות העיקריות של מעבדות הם לתחזוקתו ושדרוגים העונים על לוח הזמנים של סדרי עדיפויות שירות לצרכים של תוכניות חינוך ומחקר הבא מתאר את מעבדות המשמשות את בית הספר לרפואה עם המאפיינים העיקריים שלה ורשימת ציוד.

הקורס לתואר הראשון ברפואה משתמש עבור הדיסציפלינות הבסיסיות מעבדות רבות-תחומים של בית הספר למדעי ביולוגיה ובריאות (FaCBS), בחלוקה כדלקמן: - המשימה של מעבדות רבות תחומיות היא להציג את הקשר המעשי האקדמי של במדעי ניסויים לאחד את הידע טכנאי מדעי. המטרה היא להפעיל את הניסוי התצפית הדיכוטומיה לאישור Explorer החשיבה המדעית הכרחי באבולוציה של המדע.

  • התשתית של מעבדות רבות-תחומים מורכב משבע (07) יחידות מעבדה נפרדות עבור שיעורים מעשיים של התגלמויות, אשר פעלו לפי הרשימה הבאה: מעבדה 1 עד 6 פלוס מעבדה לפרזיטולוגיה.
עדכון אחרון: מרץ 2020

אודות בית הספר

A UNIVERSIDADE IGUAÇU - UNIG foi criada a partir do amadurecimento das Faculdades Unificadas de Nova Iguaçu, pela Portaria MEC nº 1318, de 16 de setembro de 1993, publicada no D.O.U. de 20/09/93, seçã ... קרא יותר

A UNIVERSIDADE IGUAÇU - UNIG foi criada a partir do amadurecimento das Faculdades Unificadas de Nova Iguaçu, pela Portaria MEC nº 1318, de 16 de setembro de 1993, publicada no D.O.U. de 20/09/93, seção I, pág. 14017. Tem como mantenedora a Associação de Ensino Superior de Nova Iguaçu - SESNI, entidade sem fins lucrativos, de natureza filantrópica, com sede e foro na cidade de Nova Iguaçu - Estado do Rio de Janeiro. Tem como sede o Campus I, através do qual interage, nos âmbitos social, econômico, cultural e político com a Baixada Fluminense e com o norte do Estado do Rio de Janeiro, gerando tecnologia e conhecimentos fundamentais para o progresso dessas regiões, para o Estado e para o País. קרא פחות
ריו דה ז'נרו