ראשון בהנדסה ביו-רפואית

כללי

תיאור התכנית

מטרות התוכנית החינוכית של הנדסה ביו רפואית התוכנית היא לתת לתלמידים ידע כיצד ליישם מיומנויות ההנדסה הבסיסית שלהם לפתרון בעיות ברפואה וביולוגיה. התוכנית כוללת כוללים, מכשור רפואי ועיצוב, פיזיולוגיה, biomaterials, תחבורה המונית, יישום של מחשבים ברפואה, שתלים מלאכותיים, הדמיה רפואית. אנטומיה ופיזיולוגיה כפי שהם מתייחסים ליישומים ספציפיים bioengineering ייבדק. זה נועד להקל על ההבנה של התלמיד בכל תחומי הנדסה ביו רפואית, כך שהם יכולים להעריך את אופי שיתוף הפעולה של השדה. לספק תואר מקצועי מעצים לסטודנטים אשר מתכוונים להיות הנדסה בפועל.

תוכנית תנאים מוקדמים

המבקש מתקבל בהתאם לחקיקה הגיאורגית. הידע של השפה של תוכנית תואר נדרש.

למידה תוצאה / כישורים

ידע והבנה

  • ידע בתחום ההנדסה הביו-רפואית, הבנת העקרונות; הכרת המינוח להנדסה רפואית וביו-רפואית.
  • התלמידים ילמדו על מודלים של מערכות ביו-רפואיות, על מנת לגשת למאגרי מחקר כדי לחקור את הספרות ההנדסית והרפואית. התלמיד ילמד להשתמש באינטרנט ובספרייה משאבים לכתוב מאמר ביקורת ספרות. התלמיד ילמד עקרונות רלוונטיים לכל תחום בהנדסה ביו-רפואית ויזהה דוגמאות להיבטים התעשייתיים והאקדמיים של הנדסה ביו-הנדסית, כולל מחקר בסיסי ויישומי. הבנת תפקידו של המהנדס הקליני בתחום הבריאות.

יישום ידע

  • באמצעות הספציפי לתחום בעיית הנדסה ביו-רפואית, יוכל התלמיד לפתור בעיות הנדסיות ביו-רפואיות במעגלים חשמליים, מכאניקה, הנדסת מערכות, ושינוע נוזל ומסה באמצעות מתמטיקה.
  • פיתוח פרויקטים מחקריים או מעשיים בהתאם; לפתח מיומנויות סקירה ביקורתית, בתחום של הנדסה ביו-רפואית. לפתח את היכולת להעריך באופן ביקורתי את ההתקדמות הנוכחית בנושאים ומחלוקות בתחום הנדסה ביו רפואית. יכולת ליישם ידע במתמטיקה, במדעי הרפואה ובהנדסה לבעיות הנדסה ביו-רפואית. יכולת לעצב ולבצע ניסויים, וכן לנתח ולפרש נתונים. יכולת לבצע מדידות ולפרש נתונים ממערכות חיות, תוך התייחסות לבעיות הקשורות באינטראקציה בין חומרים חיים ומערכות לא חיות ומערכות. נקה הצגה פומבית של דעות בהתאם לידע ולהיגיון המקביל לקהל המקצועי והכללי. היכולת להשתמש בטכניקות, מיומנויות, הנדסה וכלים המחשוב הדרושים להנדסה בפועל. יכולת לתפקד בצוותים רב-תחומיים. היכולת ליישם מתמטיקה (כולל סטטיסטיקה) ומיומנויות הנדסיות כדי לפתור את הבעיות בממשק של מערכות רפואיות. הכרה בצורך, ויכולת לעסוק בלמידה לאורך כל החיים. ידע בנושאים עכשוויים

ביצוע פסקי דין

  • חינוך הכביש הכרחי כדי להבין את ההשפעה של פתרונות הנדסיים בהקשר חברתי, גם ניתוח של נתונים ו / או ניתוח מצבים על ידי הממוצע של תקן וכמה שיטות ייחודיות בצורה של מסקנות סיבה על בסיס שלהם;
  • חינוך תכליתי לקבלת החלטות במטרה ליצור את ההשלכות. ניתוח נתונים על פי אמות מידה ושיטות שונות עבור ההנמקות המנומקות.

כישורי תקשורת

  • יכולת לתקשר בצורה יעילה בכתב ובעל פה. הכנת דיווח מפורט על רעיונות, בעיות קיימות ופתרונותיהן; מידע עובר דרך הפה לאנשי מקצוע ולא-מקצוע; שימוש יצירתי בהנדסה, טכנולוגיות מידע ותקשורת מודרניות;
  • הכנת הפרטים שנכתבו על הרעיונות, הבעיות הקיימות ומתמסורת אוראלית למומחים ולא מומחים באמצעות מידע איכותי וכמותי. שימוש יצירתי בטכנולוגיות המידע המודרניות, להשגת מטרות העבודה

מיומנויות למידה

  • הערכה רב צדדית ועקבית של תהליך השתכרות; קביעת הצורך ללמוד עוד; קביעת כיוונים של השתכרות עם המטרות להעשרת הידע והניסיון המקצועיים.
  • יכולת חיפוש, הטמעת המידע הרלוונטי לצורך הרחבת תחום הידע והניסיון בתחום הרפואה. בתחום ובתחום הכללי יישום עצמאי של פעילות הלמידה ורמת התכנון האסטרטגי הגבוהה של תהליך זה.

ערכים

  • השתתפות בתהליך היווצרות ערכים ושאיפות ליישום בר-קיימא; הגנה על ערכים מקצועיים (דיוק, דייקנות, אובייקטיביות, שקיפות, ארגון וכו '); הבנה של אחריות מקצועית ואתית של מהנדס ביו-רפואי (קליני).
  • הכיוון של הפעולה של מוסדות רפואיים לבטיחות ושיפור מתמשך של הסביבה האקולוגית ובטוחה. הבנת האחריות המקצועית והאתית של המהנדס הביו-רפואי. שמירה על נורמות של מוסר ועל אחריות מוסרית וערכים במבנה של תהליך זה. מעורבות בפיתוחם וביישומם.

טפסים ושיטות להשגת תוצאות הלמידה

הרצאה
סמינר (עובד בקבוצה)
שיעורים מעשיים
שיעורי מעבדה
תרגול
קורס עבודה / פרויקט
עבודה עצמאית
יִעוּץ

Spheres של תעסוקה

ארגונים וחברות המבוצעות: שיפור, תכנון, פיתוח ושימוש בציוד רפואי, מכשירים ופריטים כאלה. הם עשויים לחקור עם מדענים, כימאים ורופאים בבתי חולים ובאוניברסיטאות. הם גם עוזרים לשמור ולפקח על מערכות רפואיות מורכבות תוך כדי עבודה בבתי חולים.

הזדמנויות עבודה עצום בתחומים מגוונים כמו ציוד חסכון רפואי, הנדסה אורתופדית ושיקום, בציבור במגזר העסקי זמינים עבור מהנדסים ביו. הם יכולים גם להיות שקוע בבתי החולים לספק ייעוץ יקר על מצב של ציוד רפואי. מהנדסים ביו-רפואיים יכולים גם להעסיק את עצמם בפעילויות מחקר על ידי עבודה הרמונית עם רופאים בתחום של מכניקה חישובית, פיזיולוגיה, רפואה והמצאת טכנולוגיה חדשנית. בחברות ייצוג של ספקים של מכשירים רפואיים, לביצוע שיווק ושירות. כמו כן בריאות מידע מומחי טכנולוגיה של טכנולוגיות מידע לעיבוד מידע רפואי.

עדכון אחרון: יול 2017

אודות בית הספר

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher educati ... קרא יותר

Georgian Technical University (GTU) is one of the biggest educational and scientific institutions in Georgia. The university’s main focus is to improve its position on the international higher education scene providing opportunities to learn excellent professional and academic skills maintaining internationally competitive education, research and innovation services significant for Georgia’s sustained development. קרא פחות