דוקטורט ובריאות פסיכואנליזה התנהגותי

כללי

תיאור התכנית

לימודי בריאות ההתנהגות מספק מוכר, מוכר ובמחיר סביר תואר דוקטור ותואר שני אנשי מקצוע בתחום בריאות התנהגותיות הרוצים להרחיב להתפתחות אישית ומקצועית שלהם.

התוכניות שלנו להציע מועמדי ההזדמנות לשפר עיסוקי החינוך שלהם על חלק או במשרה מלאה על ידי: - היכרות עם מגמות נוכחיות, פילוסופיות, נהגה ומתודולוגיות; - קידום אינטראקציה עם אנשי מקצוע ואנשי חינוך אחרים בתחום בריאות הנפש; - מעניק למועמדים הזדמנות להתמקד באופן רשמי על אזור מסוים שלהם (ים) של עניין.

מועמדים שסיימו התכנית שלנו דוקטורט בהצלחה ליהנות ההכרה, כמו גם את הידע הנרכש צורך לעמוד ביעדים המקצועיים שלהם לשרת טוב יותר את הלקוחות שלהם, ארגונים וקהילות.

PSYCHOALANYSIS

מאז 1979 הבינלאומי האוניברסיטאי ללימודי בוגר (IUGS) כבר המקנות דוקטור בפסיכואנליזה. התוצאות היו שיפור קריירה, סיפוק אישי ויכולות מקצועיות מוגברות מקבלי תואר הדוקטור.

תוכניות הדוקטור, הדוקטור ואת D.Psychoan, מוצע למועמדים שיש להם רקע מקצועי מתאים. פסיכואנליזת התכנית הוקמה עבור אנשי מקצוע אשר משתמשים פסיכואנליזה כגישה טיפולית חשובה. בוגרים תרמו ידי הוראה, מחקר ופרסום וכן שיטות הטיפוליות שלהם, כולל הוראה באונ' ומעורבת עם מכוני הפסיכואנליטיים הבינלאומיים כולל האיגוד הלאומי לקידום הפסיכואנליזה.

IUGS מקבלת קורסים המכונים הפסיכואנליטיים אושרה. סטודנטים שסיימו את לימודיהם מכון בוגר מוכר אשר יפגשו את דרישות הקרדיטים כמובן שישים ושש (66) להעברה. תלמידים יכולים להיכנס לתכנית הדוקטורט לפני השלמת הקורסים הפסיכואנליטית שלהם.
כל תוכנית IUGS מוקדש שמירה על סטנדרטים של מצוינות תוך הבנת הצרכים של לומדים מבוגרים הנמצאים אנשי מקצוע עסוקים. מועמדי אינטראקציה עם אנשי סגל וסטודנטים אחרים בקהילה למידה עשירה ותומכת.

מועמדים לתואר ללמוד עם חוקרים ואנשי מקצוע מאוניברסיטאות אחרות, ארגונים ללא כוונת רווח, גופים ציבוריים, רשויות מקומיות, ארגונים בינלאומיים, מערכות חינוך, שיטות קליניות פרטית, ומערכות אספקת שירותי הבריאות. מחקרים המותאמות לצרכי התלמידים המוגדרים של כל אדם.

בנוסף, מועמדים לתואר רבים הם רופאים מנוסים עם שיטות פסיכותרפיה מוצלחות. דוקטור זה רלוונטי עבור אנשי מקצוע פסיכואנליזה אשר נתיבי קריירה הובילה אותם התפקידים חשובים מעורבות מוסד, השכלה גבוהה, ושיטות פסיכותרפיה משגשגות. כל תוכנית IUGS מוקדש שמירה על סטנדרטים של מצוינות תוך הבנת הצרכים של לומדים מבוגרים הנמצאים אנשי מקצוע עסוקים.

פילוסופית הוראה ומשימה

המשימה העיקרית של התכנית החינוכית קורסי בריאות ההתנהגות היא;

  • כדי לפתח מוסמכות, ביקורות קריטיות וחוקר יודעי דבר, פרופסורים ורופאים,
  • כדי לשפר ולקדם בסיס מקיף ללימוד, ופעילות לקידום מדיניות בריאות התנהגותיות,
  • כדי לקדם מערכות אשר מכבדות את המגוון של אוכלוסיות לקוח וכן גישות מחקר, הוראה קלינית,
  • כדי לקדם את הגוף של ספרות אקדמית בתחום באמצעות הקידום של תוצאות מחקר וניתוח, מחקר ואתיקה קלינית. הוראת יעילות קלינית, אוכלוסיות מיוחדות, בפועל מבוסס-ראיות, וחששות לבריאות נפש,
  • כדי להשריש מצוין וחשיבה ביקורתית בתחום.

תוצאות

תלמידים חייבים להפגין את הדברים הבאים;

  • ידע מקיף של בריאות התנהגותיות, תורת ושימוש קליני באמצעות סקירת ספרות, ביבליוגרפיה, לבין התפתחות של מתווה המבואר עבור מסה או פרויקט,
  • ידע מעמיק של שיטות מחקר באמצעות ניסוח של שאלת מחקר בריאות התנהגותיות בבחירת האמצעי מתאים של איסוף נתונים וניתוח,
  • מפותח מיומנויות חשיבה ביקורתית, כולל אלה של אנליזה וסינתזה, כולל גישות במודעות היתרונות של שיטות מחקר איכותניות וכמותיות,
  • רמת בוגר בכתב ובעל כישורי דיבור,
  • פסיכותראפיסטית מוסמכת ומיומנויות מחקר עם אנשים, ילדים, מתבגר, משפחות, זוגות, את הטיפול הקבוצתי קשישים וגם,
  • מיומנויות בפועל ומחקר המוסמכת בדבר בעיות בריאות נפש עם מודעות נוספות מהפעולות הבאות:
  1. נלוות Co עם מחלה גופנית;
  2. גישות חוצה תיאורטיות לטיפול נפשי ומחקר;
  3. מודעות של יכולת / נכונות לשנות בפסיכותרפיה;
  4. גישות בשיתוף עם עובדי מערכת הבריאות לטיפול מקצועי בתחום בריאות הנפש אחרים.
הקלות השיח על הנושא דרך ההגנה מסה או בחינה בעל פה ומתי מתאים בדיונים שולחן עגול עם עמיתים ואנשי סגל,
מינימום של שליטת 85% של חומרי בדיקה ויכולת להשתתף בניתוח של מאמרי מחקר והיכולת לתרגם את המאמרים האלה למרכיבים של פרקטיקה קלינית.

תוכן

  • IUGS מציעה את התארים הבאים בבריאות התנהגות:
  1. דוקטור לפילוסופיה (PhD);
  2. דוקטור לפסיכולוגיה (PsyD).

תיק התעתיק של התלמיד נבחנים על ידי הדין לאחר דיון עם התלמיד כדי לקבוע המטרות שלו או שלה. 66 הנקודות הנדרשות על מעמדה מתקדמת תאושרנה לאחר תהליך זה. תחומי כלולי זיכויים אלה לקבלה במצב מראש כוללים אך אינם מוגבלים ל:

  1. גישות תיאורטיות שונות בקליניקה;
  2. מרכיבי מאפיינים ייחודיים של פסיכותרפיה עם אוכלוסיות מיוחדות, כולל אך לא מוגבל:
  • חולת נפש, כולל פסיכוזות, נוירוזות ואינטראקציה עם גישות רפואיות,
  • בעיות ילדות,
  • בעיות אוכלוסייה בוגרות,
  • בעיות לגרונטולוגיה,
  • נושאים הקשורים מין, נטייה מינית בישראל ואתניות
  • שימוש בסמים אבחנה כפולה.
התאמת גישות תיאורטיות לפרקטיקה קלינית.
שיטות מחקר, סטטיסטיקה, ואתיקה עיצוב ומחקר.
אתיקה רפואית
ילדות ופיתוח אנושי
פרקטיקום פסיכותרפיה
&#1491;&#1512;&#1497;&#1513;&#1493;&#1514; Graduation &#1499;&#1493;&#1500;&#1500;&#1497;&#1501; &#1488;&#1514; &#1492;&#1511;&#1493;&#1512;&#1505;&#1497;&#1501; &#1492;&#1489;&#1488;&#1497;&#1501; &#1513;&#1497;&#1497;&#1504;&#1511;&#1496;&#1493; &#1506;&#1500; IUGS: <ul>
  • זיכויים לחקר בריאות התנהגות לי (3)
  • <li>       &#1494;&#1497;&#1499;&#1493;&#1497;&#1497; &#1492;&#1514;&#1504;&#1492;&#1490;&#1493;&#1514; &#1489;&#1512;&#1497;&#1488;&#1493;&#1514; &#1492;&#1502;&#1495;&#1511;&#1512; &#1513;&#1504;&#1497; (3)</li> 
    <li>     &#1494;&#1497;&#1499;&#1493;&#1497;&#1497; &#1502;&#1505;&#1492; &#1488;&#1493; &#1508;&#1512;&#1493;&#1497;&#1511;&#1496; (18)</li> 
    <li>       &#1505;&#1502;&#1497;&#1504;&#1512; &#1489;&#1493;&#1490;&#1512; 8-&#1497;&#1493;&#1501; &#1489;&#1489;&#1497;&#1514; &#1492;&#1504;&#1510;&#1497;&#1489;&#1493;&#1514; 10 &#1497;&#1493;&#1501; (3) &#1494;&#1497;&#1499;&#1493;&#1497;&#1497;&#1501;</li> 
    <li>      &#1504;&#1511;&#1493;&#1491;&#1493;&#1514; &#1492;&#1504;&#1491;&#1512;&#1513;&#1493;&#1514; &#1500;&#1492;&#1513;&#1500;&#1502;&#1514; &#1491;&#1493;&#1511;&#1496;&#1493;&#1512;&#1496; &#1489;&#1512;&#1497;&#1488;&#1493;&#1514; &#1492;&#1514;&#1504;&#1492;&#1490;&#1493;&#1514; (93)</li>
    

    סדר פעולות

    1. תיק התעתיק של התלמיד נבחנים על ידי הדין לאחר דיון עם התלמיד כדי לקבוע המטרות שלו או שלה.
    2. לקדם עומד זיכויים כמובן בסך (66) עבור תואר דוקטור ניתן לקחת במקביל הקורסים IUGS תלמידים אחרים. תלמידים חייבים להשלים את (66) נקודות זכויות לתואר עמיד מתקדמות לקראת תואר הדוקטור לפני מילוי הדרישות לתואר שני בבריאות התנהגות.
    3. מחקר אני חייב להסתיים, אשרתי, והגשתי לפני העבודה על המחקר השני מתחילה.
    4. הסמינר הבוגר עשוי להסתיים בכל עת במהלך של הרשמת הסטודנט באונ' IUGS, אבל חייב להסתיים לפני לקיים את הנדרש לימודי בריאות התנהגות.

    אסטרטגיות הוראה תכלולנה, אך לא יהיה מוגבלות:

    1. מוקצית קריאות של טקסטים ומאמרי עת אקדמיים; 2. סקירת סמינר של קריאות שהוקצו אלה; 3. הרצאות אינטראקטיביות; 4. דיון בקבוצות קטן, שבו תלמידים יהיו מוערכים על רמת ההשתתפות שלהם; 5. שימוש בתקשורת אלקטרונית (ספרייה מקוונת Questia הניתנת על ידי האוניברסיטה ומקורות אחרים שנבחרו על ידי התלמיד, מנטור, ודין); 6. בחינות: בחינה מצטברת ומקיפה על מנת להבטיח שליטת נושא.
    עדכון אחרון: מרץ 2020

    מלגת Keystone

    גלה את האפשרויות שהמלגה שלנו יכולה להעניק לך

    אודות בית הספר

    Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials.

    Designed for professionals with diverse educational backgrounds and experience, programmes at IUGS are structured to meet the needs of qualified people seeking to complete their formal credentials. קרא פחות