דוקטורט בריפוי בעיסוק

כללי

תיאור התכנית

דוקטורט בריפוי בעיסוק

סקירה כללית

ריפוי בעיסוק הוא מקצוע בריאותי תוסס, הכולל הערכה וטיפול באנשים שיכולתם לבצע את עיסוקיהם היומיומיים מאוימים או נפגעים על ידי מוגבלות התפתחותית, מוגבלות פיזית, תפקוד לקוי של הנפש, פגיעה חושית או תהליך ההזדקנות. תהליך הריפוי בעיסוק כולל מניעה או תיקון של בעיות פיזיות, התפתחותיות או רגשיות המשפיעות על הביצועים התעסוקתיים של הפרט. מטרת ריפוי בעיסוק היא לסייע למטופל בביצוע פעילויות המספקות משמעות לחייה או לחייו.

מרפאים בעיסוק משרתים מטופלים בכל הגילאים במגוון של הגדרות, כולל מתקני שיקום, מעונות יום, בתי ספר ציבוריים, בתי חולים פסיכיאטריים, מעונות יום, סדנאות מוגנות, בתים, סוכנויות קהילתיות ואתרים תעשייתיים.

מועצת ההסמכה של ריפוי בעיסוק (ACOTE) תהליך ההסמכה של תוכנית OTD הוא תהליך רב שלבים. הוענק לנו מעמד מועמד על ידי ACOTE אשר מאפשר לנו להודות לסטודנטים לתוכנית OTD

בוגרי דוקטורט לרפואה תעסוקתית (OTD) ברמת הכניסה הם זכאים לקחת את בחינת ההסמכה הארצית המנוהלת על ידי המועצה הארצית לאישור ריפוי בעיסוק (NBCOT) ולהגיש בקשה לרישיון הנחוץ לתרגול ברוב המדינות. הרשעה פלילית עלולה להשפיע על יכולתו של הבוגר לשבת לבדיקת NBCOT או להשיג רישיון המדינה. לידיעתך, יש לדון במחקרים משמעתיים בעבר, עבירות או עוונות, עם ועדת הבחינות של ריפוי בעיסוק של טקסס מראש. ממתין לדווח על כך בבקשתך לרישיון יגרום לעיכוב בהנפקת רשיון. מומלץ שהמועמדים ישתמשו בסקירה זו לפני הגשת הבקשה לתוכנית OT או השתתפות בה.

אנחנו UT בריאות סן אנטוניו. מ UT הבריאות סן אנטוניו על.

דרישות הקבלה

תכנית OTD מורכבת מ -114 שעות לימוד סמסטריאליות של קורסים לתואר שני, כולל 6 חודשי עבודה במשרה מלאה, והשלמת תואר דוקטור. יש צורך בתואר Baccalaureate להרשמה. כל התנאים המוקדמים של התוכנית יש להשלים עד סוף הסמסטר בסתיו לפני הכניסה בקיץ. המבקשים מוזמנים לבקש ייעוץ מהמדריכים שלהם במכללה או משרד מקצועות הבריאות של קבלה ותוכניות מיוחדות ב (866) 802-6288 (חיוג חינם) או (210) 567-6220.

בקשות לתוכנית OTD מתקבלות בין אמצע אוגוסט לאמצע אוקטובר עבור כניסת הקיץ 2019 בכיתה. יישום OTCAS, יישום משלים, תמלילים רשמיים, וכל המסמכים התומכים חייבים להיות מוגשים על ידי המועד האחרון להגשת בקשה לאמצע אוקטובר (ראה באתר האינטרנט של בית הספר למקצועות הבריאות לתאריכים הספציפיים של כל שנה). הסמסטר הראשון של הקורסים OTD מתחיל בדרך כלל בשבוע האחרון של חודש מאי.

בנוסף לגורמים לא אקדמיים הנחשבים, תנאי הקבלה לתכנית OTD כוללים:

  • תמלילים רשמיים מכל מכללה ואוניברסיטה השתתפו (הערה: כל תמלילי המוסדות מחוץ לארצות הברית חייבים להישלח בשפה המקורית, ויש לציידם בהערכה של הקורס באמצעות קורס באמצעות סוכנות החברים של NACES)
  • ממוצע נקודת ציון (GPA) של לפחות 3.0 על תנאים מוקדמים של OTD
  • ממוצע ציוני ממוצע (GPA) של לפחות 3.0 לתואר ראשון
  • בחינות שיא בוגר (GRE) נדרש
  • ידע והבנה של ריפוי בעיסוק שנרכשו באמצעות מינימום של 40 שעות התנדבות ו / או תצפית תחת פיקוח כללי של מרפא בעיסוק מורשה כפי שתועד על תיעוד של ניסיון הטופס
  • שני מכתבי המלצה, עדיף על ידי מרפאים בעיסוק מורשה
  • ראיונות עם סגל מרפא בעיסוק
  • השלמת כל תנאים מוקדמים OTD (27 שעות) עד סוף הסמסטר בסתיו לפני הכניסה בקיץ הבא:
    • אנטומיה אנושית עם מעבדה או אנטומיה
    • פיזיולוגיה אנושית עם מעבדה או אנטומיה
    • הרצאה, 3 שעות סמסטריאליות
    • הרצאה קינסיולוגית (להכללת עקרונות שיפור אנושי), 3 שעות סמסטריאל
    • פסיכולוגיה חריגה, 3 שעות לימוד סמסטריאליות
    • פסיכולוגיה התפתחותית, 3 שעות לימוד סמסטריאליות
    • סוציולוגיה ו / או אנתרופולוגיה, 3 שעות לימוד סמסטר
    • סטטיסטיקה, 3 שעות לימוד סמסטריאליות
    • טרמינולוגיה רפואית, 1 סמסטר אשראי שעה (תעודת סיום מקובל)
  • מועמדים בינלאומיים בלבד: הגשת מבחני אנגלית כשפה זרה (TOEFL); ציוני מינימום 560 (נייר) או 68 (אינטרנט).
111397_111366_Occupational.jpg

דרישות תואר

תכנית OTD מורכבת מ -114 שעות לימוד סמסטריאליות של קורסים לתואר שני, כולל 6 חודשי עבודה קלינית במשרה מלאה ודוקטורט. על התלמידים למלא בהצלחה את כל הדרישות הספציפיות לתכנית, כולל השלמת כל הקורסים תוך שמירה על תקני הביצוע המתוארים על ידי התוכנית, שלב 2 עבודת שדה, בחינת כשירות, דוקטורט Capstone, וכן דרישות התוכנית הקשורות להתנהגות מקצועית ושירות קהילתי לפי הסדר לעמוד בדרישות הסיום.

מטרות / תוצאות התוכנית

תוצאות התוכנית מתואמות עם חמשת אזורי הריכוז של החוויה של דוקטורט קפטון (מתקדם מיומנויות קליניות, מחקר / ראיות מבוססי עיסוק, מנהיגות / מיומנויות מקצועיות, הוראה, ופיתוח תוכנית / מעורבות קהילתית) ומשקפים את חמש תחומי ריכוז הלימודים (גוף מבנה ותפקוד, תיאוריה ותיאוריה, עיסוק במחקר / ראיות, מנהיגות / עיסוק מקצועי, ו OT בפועל בהקשר) התומכים בתוצאות אלה.

  1. החלת ידע תיאורטי ואמפירי ביישום שיטות ריפוי בעיסוק המבוססות על ראיות באמצעות שילוב של בסיסים בסיסיים של ריפוי פיזיולוגי, התנהגותי, חברתי ועיסוק.
  2. עיצוב, הקמה והצדיקה של הסכימה למצב של תרגול קליני בעיסוק קליני.
  3. ליישם התערבויות ולהעריך את האפקטיביות שלהם בהקשר של, בריאות, חינוך וקהילה קהילתיים מורכבים, בין מקצועיים ומקצועיים.
  4. ביקורת וביקורת מידע על המטופל, ספרות בתחום, וכן ראיות מחקר ונתונים כדי לקבל החלטות קליניות
  5. השוואת ידע מדעי ומקצועי קיים וחדש ליישום בפועל של ההסתגלות והאינטגרציה.
  6. לגבש וליישם יוזמות מחקר ועבודות מחקר, תוך ניתוח ביקורתי של הצורך במאמצים מדעיים במשמעת של OT.
  7. ניהול ותמיכה באחריות מקצועית במסגרת סטנדרטים אתיים ומקצועיים.
  8. בניית ושילוב כישורי מנהיגות בפעילויות מקצועיות, כולל תרגול, חינוך, קהילה ושירות מקצועי.
  9. ליישם ולהדריך עבור התערבויות מבוססות ראיות עבור לקוחות, משפחות, ומקצוע באמצעות תעסוקה כמו רופא ריפוי בעיסוק ומעורבות ביוזמות מקצועיות.
  10. להפריד ולהעסיק את היכולת התרבותית לענות על הצרכים המקצועיים של אוכלוסיות לקוחות מגוונות, כולל קהילות לא מוכרות.
  11. להעריך את הצרכים הלמידה של יחידים או קבוצות בהקשר של הפרקטיקה, החינוך, או פיתוח התוכנית ולפתח אפשרויות מובנות הוראה הוראה כדי להשיג את תוצאות הלמידה הוקמה.
  12. לשלב ולהתאים את תורת הלמידה ומסגרות ההוראה לתהליך ההוראה והלמידה ולהעריך את תוצאות הלמידה על מנת לענות על צורכי הלמידה ומטרותיהם של לקוחות וקבוצות מגוונים
  13. לנסח ולהביע עיצובי תקשורת ברורים ויעילים במצבים מקצועיים, תוך שימוש באמצעי ביטוי מתאימים, תיעוד, גישות הוראה ואינטראקציה בין-אישית.
  14. להתאים, לשלב, ולהקל על הבחנה ויכולות מקצועיות מוכחות, כולל תקשורת, הוראה והערכה כדי לענות על הצרכים של פיתוח תוכניות והערכה של ארגונים קהילתיים.111396_111365_occupational2.jpg
עדכון אחרון: מרץ 2019

אודות בית הספר

We are leaders in health professions education. Our faculty practice within their respective fields, providing the most up-to-date care to patients. They teach our students the latest methods and tech ... קרא יותר

We are leaders in health professions education. Our faculty practice within their respective fields, providing the most up-to-date care to patients. They teach our students the latest methods and techniques. Our faculty members understand current research and translate it into the classroom and clinical experience for our students. קרא פחות