Tartu Health Care College

מבוא

קרא את התיאור הרשמי

המשימה והחזון של Tartu Health Care College

משימה: לספק תחרותי, איכותי, חדשני, בינלאומי, R

בהיותנו מודל לחיקוי, אנו משפיעים על התנהגות בריאות הקהילה שלנו ומעצבים סביבת חיים בריאה, משלבים מגוון תחומי בריאות במחקרים ובמחקר ופיתוח, ואנו משתתפים בתהליך קבלת החלטות בנוגע למדיניות הבריאות.

כאשר לומדים ומעבדים במכללה, אנו יוצרים סביבה בה אנשים רוכשים ידע, מיומנויות, עמדות שעוזרים להפוך את הקהילה למלוכדת יותר ולהשפיע עליה ותורמים להתפתחות אסטוניה.

חזון: שותף מוכר בפיתוח חברת ידע מאושרת ומוכרת בריאות

שילוב של סביבות למידה ועבודה, הכנסת חדשנות, יישום מושגים חדשים ושותפות בכל תחומי הפעילות של המכללה הם הבסיס לפיתוח חברת ידע. התפתחות אינטגרלית ומודעות הם מרכיבים חשובים בחיים מאושרים.

ערכי הליבה של THCC

  • יושרה - יחסים מאוזנים בין רווחה נפשית, פיזית וחברתית וסביבה, ויחס לחיים המעריכים בריאות.
  • פיתוח - פיתוח בסביבת למידה ועבודה פתוחה, חופשית, יצירתית וחדשנית, אלטרנטיבות ואחריות.
  • ריכוז אנושי - יחסים כנים, מכבדים, מכובדים, שווים, אמינים ואכפתיים עם לומדים, עמיתים ועצמם.
  • מקצועיות - ידע מלוכד, מיומנויות וגישות, מחויבות לפעילות מקצועית, תעסוקתית ומומחית.

מבנה אקדמי ומחקר

מבנה אקדמי ומחקר מוביל על ידי סגן הרקטור לעניינים אקדמיים והוא מורכב מחלקות לימוד, מועצה פדגוגית, מרכז כישורים (מכללה פתוחה, שירותים, פרויקטים), יחסים בינלאומיים, טכנולוגיה חינוכית ומועצה למחקר יישומי, בהובלת רקטור.

השחקנים העיקריים במבנה האקדמי והמחקר הם מחלקות לימוד על ידי ארגון ופיתוח תהליך ההוראה של המכללה. יש 4 מחלקות לימוד:

  • מחלקת סיעוד ומיילדות
  • מחלקת רדיוגרפיה ומעבדות ביו-רפואיות
  • פיזיותרפיה ומחלקת הבריאות הסביבתית
  • המחלקה לחינוך מקצועי.

הגוף המקבל את ההחלטות הגבוה ביותר במבנה האקדמי והמחקר הוא המועצה הפדגוגית בהובלת סגן הרקטור לעניינים אקדמיים. מטרת המועצה הפדגוגית היא לקבוע את איכות הפעילות האקדמית, המחקר והפיתוח של המכללה.

מבנה ניהולי ותמיכה

מבנה ניהולי ותמיכה הוא מבנה התמיכה המכוון לארגון ופיתוח פעילויות ניהוליות וכלכליות. תפקידו העיקרי של מחלקה זו הוא מתן הפעלת התשתיות, תמיכה כלכלית, וציוד טכני ללימודים, ניהול בית ההוסטל הסטודנטים ותחזוקת נכסי המכללה.

המבנה מורכב מארבע יחידות:

  • מחלקת מנהלים וכספים (שירות פיננסים, שירות IT, שירות מנהלי, הוסטל סטודנטים)
  • משרד הרקטור (ניהול איכות, משפטי, תקשורת)
  • המחלקה לעניינים אקדמיים
  • ספריה.

123421_pilt_sisevaade3.JPG

היסטוריה קצרה של המכללה

בשנת 1811 נוסד בית ספר למיילדות על ידי פרופסור Chr. Fr. דויטש בקליניקה המיילדתית של אוניברסיטת טרטו; בית ספר למיילדות נחשב לקודמו של המכללה הנוכחית.

תוך כמאתיים שנה המכללה מוזגה עם בתי ספר שונים, היו בה שמות שונים (הידוע ביותר הוא השם בית הספר לרפואה טרטו / Tartu Meditsiinikool שנשא המכללה בשנים 1960–2005) וסיפק חינוך והכשרה בתחומי מומחים שונים. וברמות שונות.

מאז 2005 המכללה פועלת כחוק כמוסד להשכלה גבוהה מקצועית; שינוי זה היה אפשרי בגלל התוצאות המצוינות של ההסמכה הבינלאומית בשנת 2004.

ההוראה והלימוד של המכללה נערכו במבנים שונים, אך משנת 2011 ל- THCC יש בניין לימודים משלו. בשנת 2008 ממשלת הרפובליקה קיבלה החלטה על מימון הקמת בניין לימודים חדש של המכללה וב- 24 בנובמבר 2010 הונחה האבן הראשונה של הבניין. בשנת 2011 הושלם בניין המחקר של המכללה בנורוזה 5 במימון האיחוד האירופי. בשנת 2011 זכה האדריכל טרמו פיירמץ בפרס השנתי על התכנון הפנימי של המכללה על ידי האיגוד האסטוני של אדריכלי הפנים.

עובדות עלינו

צורה משפטית: מוסד ממלכתי להשכלה גבוהה מקצועית המנוהל על ידי משרד החינוך והמחקר האסטוני.

הוקם: בשנת 1811 ובשנת 2005 נקרא Tartu Tervishoiu Kõrgkool / Tartu Health Care College .

מיקומים

טרטו

כתובת
Nooruse 5, 50411 Tartu
Estonia

50411 טרטו, מחוז טרטו, אסטוניה