76 קורס תוכניות ב ארצות הברית for 2024

קורס תוכניות ב ארצות הברית for 2024Filter
    • Cambridge, ארצות הברית

    משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    הצטרף לקהילה בריאות עולמית בניתוח כיצד מבני כוח מעצבים את התגובה למחלות באמצעות הקורס המקוון הקצר המקוון Global Delivery Delivery של הרווארד. בקורס זה תנתחו את התפשטות אבולה, HIV / AIDS ו- MDR-TB ואת השפעת בריאות הנפש ברחבי העולם. ככל שתתקדמו, תשקלו כיצד תוכלו לשלב למידה מהדוגמאות הללו בפרקטיקות שלכם. תלמד את הגורמים הביולוגיים והחברתיים הקשורים זה לזה המשפיעים על אתגרי בריאות גלובליים מורכבים ומקשרים אותם על ידי סקירת מחקרי מקרה. בסוף הקורס תרכיב תוכנית התערבות בריאותית ליישומים בעולם האמיתי.

    • Online USA

    זמן מלא, משרה חלקית

    8 שבועות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    • Online

    זמן מלא

    3 חודשים

    למידה מרחוק

    אנגלית

    התוכניות מתוכננות סביב שלושה נדבכים עיקריים: הקניית הסטודנטים בידע רלוונטי, שיתוף התלמידים בפתרון בעיות חברתיות ועסקיות ממשיות, והקלת העברת הידע בין התלמידים באמצעות אינטראקציה עם מורים ועם הקהילה העסקית. עמודי התווך הללו מספקים בסיס איתן להפיכת סטודנטים למנהיגים של המחר ומבטיחים בסיס ידע רחב הרלוונטי לסביבה העסקית הנוכחית.

    • Albion, ארצות הברית

    זמן מלא

    4 שנים

    בקמפוס

    אנגלית

    חקור את הקשר בין פעילות גופנית, תזונה ובריאות והתכונן לקריירה שעוזרת לאנשים לחיות חיים בריאים ופעילים.

    • Online

    משרה חלקית

    5 שעה (ות

    למידה מרחוק

    אנגלית

    למד על רייקי, אנרגיה אוניברסלית ששימשה בהצלחה בכל העולם לריפוי חוסר איזון רגשי, פיזי ואנרגטי. קורס זה יכול לשמש כדרך לשפר את הצמיחה האישית ו/או לעבוד על כל חוסר איזון בתוכך או בסובבים אותך. אנשים שרוצים להוסיף רייקי לתרגול הנוכחי שלהם או שרוצים להתחיל תרגול רייקי משלהם ייהנו מאוד מהקורס הזה. כמו כן, אנשים שרוצים ללמד רייקי לאחרים יקבלו את החומר שהם צריכים לעשות זאת לאחר שסיימו את הקורס הזה.

    • Houston, ארצות הברית

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    משימת התוכנית שלנו היא לחנך עוזרי רופאים שיספקו שירותי בריאות מעולים לאנשים וקהילות במגוון רחב של הגדרות. ערכי הליבה שאומצו על ידי סגל התוכנית כוללים כנות, יושרה, מוטיבציה עצמית, גמישות, למידה לכל החיים, תרגול רפלקטיבי, עבודת צוות ודאגה ראשונית לרווחת המטופל.

    • Arlington Heights, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    למידה מרחוק

    אנגלית

    מודולים אלה מספקים ייעוץ לניהול תרגולים בעולם האמיתי הארוז בגושים נשיכים שניתן ליישם במהירות בתרגול שלך. כל מודול לוקח כ- 15 דקות, והסדרה מתמקדת באסטרטגיות לשיפור תרגול אלרגיה.

    • Germantown, ארצות הברית

    זמן מלא, משרה חלקית

    1 שָׁנָה

    בקמפוס

    אנגלית

    ACVS או עמית ב- JRS צריך להיות בעל מומחיות גבוהה בניהול כירורגי של פציעות במפרקים ופתולוגיה משותפת אחרת באמצעות החלפת מפרקים. על הבחור JRS להיות בקיא בידע היתרונות והסיכונים הכרוכים בגישה רב תחומית הכוללת טיפול כירורגי.

    • Muskogee, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    המשימה של תכנית הרדיוגרפיה של Bacone College היא לסייע Bacone College לצרכים קהילתיים של רדיוגרפים מוכשרים ביותר, הנותנים טיפול מיומן בכבוד להבדלים אישיים, תרבותיים ורוחניים תוך שמירה על מחויבות המכללה לשרת אינדיאנים אמריקאים. זה נעשה באמצעות חינוך דידקטי, המוצע בסביבה נוצרית מטפחת, וחינוך קליני הניתן בבתי חולים ובמרפאות. השילוב של תיאוריה ופרקטיקה קלינית מאפשר לתלמיד לרכוש את הידע, הכישורים והערכים המקצועיים הדרושים לתרגול רדיוגרפיה בקהילות ובמסגרות קליניות מגוונות.

    • Rock Hill, ארצות הברית

    בקמפוס

    אנגלית

    התכנית מכינה את התלמיד להיות חבר חיוני בצוות הבריאות. רדיוגרף הסטודנטים לומד על המאפיינים והסכנות הפוטנציאליות של קרינה ומיישם ידע זה כדי לייצר תמונות אבחון איכותיות שיסייעו לרופא באבחון וטיפול בפציעות ומחלות.

    • Hillside, ארצות הברית

    אנגלית

    המרכז בניו ג'רזי למדע, טכנולוגיה ומתמטיקה תכנית המחקר של חוקרי קיץ (GSSRP) הוא ניסיון מחקר מעשי בן 6 שבועות שמטרתו למשוך ולפתח סטודנטים מוכשרים המעוניינים להמשיך בחינוך ב- STEM. ה- GSSRP מקבל תלמידי תיכון גדלים בכיתות י"א-י"ב ותלמידי שנה א 'לתואר ראשון (כיתות 2020, 2021 ו- 2022). GSSRP 2020 יפעל בין התאריכים 6 ביולי - 13 באוגוסט 2020.

    • Online USA

    בקמפוס

    התואר דוקטור לתחום הסיעוד (DNP) נועד להכין אחיות לרמת העיסוק הקלינית הגבוהה ביותר בסיעוד כמתרגלת אחיות פסיכיאטרית (PMH).

    • Houston, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית MedSURP מופנית לסטודנטים בעלי אינטרס עז להמשיך בקריירה עתידית ברפואה. לסטודנטים תהיה הזדמנות לעבוד עם חוקרים וקלינאים תוך התמקדות בנושאי מחקר בעלי רלוונטיות ישירה לגישות הטיפוליות וטיפול בחולים. לתלמידים תהיה גם אפשרות בסמינרים שנועדו לספק חשיפה למגוון רחב של נושאי מחקר ביו-רפואיים, ולחנך סטודנטים כיצד לפנות לבית הספר לרפואה.

    • Los Angeles, ארצות הברית
    • West Valley, ארצות הברית
    • + 3 more

    זמן מלא

    בקמפוס

    אנגלית

    תוכנית ההדרכה בעיסוי אידיאלית עבור אנשים מוכנים לפתוח בקריירה מספקת וגמישה כמטפלים בעיסוי.

    • Pittsburgh, ארצות הברית

    אנגלית

    תכנית ההכשרה של מדענים קליניים (CSTP) מציעה הכשרה ומחקר למחקר קליני לסטודנטים לרפואה University of Pittsburgh המחויבים לקריירה בחקירה קלינית. סטודנטים עשויים להשלים את ה- MD / MS הכפול במחקר קליני או את ה- MD / תעודה במחקר קליני.